Sākas būvdarbi Rīgas autoostā
Pie Rīgas autoostas dzelzceļa uzbēruma vietā drīz sāksies būvdarbi.
Tas saistīts ar jaunā dzelzceļa projektu.
Uzbēruma vietā būvēs divas estakādes: vienu "Rail Baltica" vilcieniem, otru – pārējiem pasažieru vilcieniem.
Būvniecība būs vairākus gadus, bet izmaiņas autoostas darbā – jau no šodienas.
Iekāpt autobusos varēs kanāla pusē, izkāpt – ārpus autoostas teritorijas.
Vairāk jaundibināto uzņēmumu
Jaundibināto uzņēmumu skaits lēnām pieaug.
Turklāt vairāk nekā 5 tūkstoši cilvēku pērn pirmo reizi dibināja savu uzņēmumu.
Joprojām daudzus uzņēmumus likvidē.
Bieži to rosina darīt valsts, jo uzņēmums neiesniedz atskaites un dažkārt paši cilvēki aizmirst, ka viņiem pieder uzņēmums.
Par spiegošanu aiztur cilvēkus
Aizturēti divi Krievijas spiegi, kurus apcietināja.
Viņi ilgstoši sniedza neizpaužamas ziņas par valsts aizsardzības sektoru.
Izmeklēšanas interesēs Valsts drošības dienests plašāku informāciju nesniedz.
Vidējā inflācija pērn bija 3,3%
Vidējā inflācija Latvijā pērn bija 3,3%.
Salīdzinot ar novembri, preces un pakalpojumi bija par nepilnu pusprocentu dārgāki.
Savukārt salīdzinājumā ar decembri vēl pirms gada – tie bija gandrīz par 8% dārgāki.
Tik straujš cenu kāpums sen nav bijis.
To ietekmēja dārgāki ar mājokli, transportu saistītie pakalpojumi, arī dārgāka pārtika, dzērieni, apģērbs, apavi un citas preces.
Covid-19 atklāj vēl 2200 cilvēkiem
Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāja vēl vairāk nekā 2200 jaunus Covid-19 gadījumus, 7 slimnieki miruši.
Tik daudz inficēto nav bijis kopš novembra sākuma.
Visvairāk slimo Mārupes novadā – divas reizes biežāk nekā Latvijā vidēji.
Lietuvā bija nepilni 2700 jauni Covid-19 gadījumi, 7 slimnieki miruši.
Igaunijā – vēl gandrīz 2 tūkstoši jaunu Covid-19 slimnieku, reģistrēti 3 nāves gadījumi, tai skaitā arī kāds septiņus gadus vecs zēns.
Bažas par slimnīcu pārslodzi
Saistībā ar Covid-19 omikrona paveidu ir divi riski: slimnīcu pārslodze un ikdienas dzīves apstāšanās.
Tas saistīts ar to, ka vieni slimos, bet citiem būs jāstrādā dubultā.
Savukārt slimnīcās lielākais risks nonākt ir nevakcinētiem senioriem.
Tā saka epidemiologs Jurijs Perevoščikovs.
Ārkārtējā situācija līdz februāra beigām
Pandēmijas dēļ noteiktā ārkārtējā situācija valstī būs spēkā līdz februāra beigām.
Šādu valdības lēmumu atbalstīja Saeima.
Paredz plašu Covid-19 izplatību Eiropā
Vairāk nekā puse eiropiešu tuvāko divu mēnešu laikā, visticamāk, saslims ar Covid-19 vīrusa omikrona variantu.
Tas notiks, ja vīruss turpinās izplatīties esošajā tempā.
Par to brīdina Pasaules Veselības organizācija.
Dānija sniegs atbalstu Baltijai
Dānija uz Baltijas valstīm nosūtīs karakuģi un četras iznīcinātājlidmašīnas.
To darīs, lai stiprinātu reģiona drošību laikā, kad pieaug Krievijas agresija.
Tā Dānija arī vēlas apliecināt NATO vienotību.
Krievijai tas nepatīk.
Rozītis beidz kamaniņu braucēja karjeru

Latvijas kamaniņu braucējs Riks Kristens Rozītis beidz 17 gadus ilgo kamaniņu braucēja karjeru.
Sportists saka, ka vienmēr sapņoja kļūt par visātrāko kamaniņu braucēju pasaulē, bet to sasniegt neizdevās.
Tagad viņš pievērsīsies trenera amatam.