Ziņas vieglajā valodā 11. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 11. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 11. augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Ministre: Situācija uz robežas tiek kontrolēta

Situācija uz Baltkrievijas robežas patlaban tiek kontrolēta.

Tā apgalvo iekšlietu ministre Marija Golubeva ("Attīstībai/Par!").

Viņa šodien klātienē apmeklēja Silenes robežpunktu.

No šodienas Baltkrievijas pierobežā ir spēkā ārkārtējā situācija.

Tas ļauj dienestiem strādāt efektīvāk.

Robežsardze novērsa 56 cilvēku mēģinājumus iekļūt Latvijā.

Karteļa lietas dēļ var palikt bez ES naudas

"Būvnieku karteļa" lieta valstij var radīt būtiskus zaudējumus.

Karteļa dalībnieki bija iesaistīti iepirkumos, no kuriem lielāko daļu līdzfinansēja Eiropas Savienība.

Ja izrādīsies, ka arī pasūtītājs iesaistījās kartelī, tad piešķirto Eiropas Savienības finansējumu atņems.

Ādamsonam jāpaliek nebrīvē

Saeimas deputātam Jānim Ādamsonam jāpaliek apcietinājumā.

Tā lēma Rīgas Vidzemes priekšpilsētas tiesa.

Viņu tur aizdomās par spiegošanu Krievijas labā.

Tiesas lēmums nav pārsūdzams.

Mājas cūkām konstatē cūku mēri

Ludzas novada Briģu pagastā kādā piemājas saimniecībā konstatēja Āfrikas cūku mēri.

Saimniecībā ir četras cūkas.

Tās likvidēs un ap šo saimniecību noteica karantīnas zonu.

Diskutē par gaidāmo mācību gadu

Vecāki un pašvaldības atbalsta prasības skolēniem, lai mācītos klātienē.

Skolēniem būs jābūt derīgam Covid-19 sertifikātam vai regulāri jāpārbaudās.

Diskusijas turpinās vēl par prasību skolēniem valkāt maskas izglītības iestādē.

Latvijā 120 jaunu Covid-19 gadījumu

Latvijā vakar reģistrēja 120 jaunu Covid-19 gadījumu, nav ziņu par mirušajiem.

Lietuvā Covid-19 atklāja 576 cilvēkiem, divi slimnieki miruši.

Igaunijā jauno gadījumu skaits sasniedz 344, miruši divi.

Igaunijā ārkārtas situācija veselības aprūpē

Igaunijā atkal izsludināja ārkārtas situāciju veselības aprūpes jomā.

Tas tāpēc, lai varētu atbrīvot vairāk gultasvietu Covid-19 pacientu ārstēšanai, ja būs tāda vajadzība.

Lietuvā gatavojas ierobežojumiem

Bet Lietuvā būs jauni ierobežojumi.

Tie attieksies uz cilvēkiem bez Covid-19 sertifikāta.

Viņi nevarēs apmeklēt lielos tirdzniecības centrus, restorānus un kafejnīcas, skaistumkopšanas salonus, tāpat būs liegti masu pasākumi telpās.

Ierobežojumi stāsies spēkā 13. septembrī, tāpēc vēl ir laiks vakcinēties.

ASV būs jāsamazina darbinieku skaits vēstniecībā Minskā

ASV jauno sankciju dēļ Baltkrievija prasa Savienotajām Valstīm samazināt savas vēstniecības darbinieku skaitu Minskā.

No pirmā septembra drīkstēs strādāt pieci cilvēki.

Džūlija Fišere savukārt nevarēs būt ASV vēstniece Baltkrievijā.

Baltkrievija tam atsauca savu piekrišanu.

Tas gan ir tehnisks lēmums, jo Fišerei arī līdz šim nedeva vīzu ieceļošanai Baltkrievijā.

Pēdējos mēnešus viņa strādāja no Viļņas.

Talibi ieņem jaunas teritorijas

Radikālā grupējuma "Taliban" kaujinieki ieņēma vēl vairāku Afganistānas provinču galvaspilsētas.

Tas pastiprina bažas par centrālās valdības spēju saturēt valsti kopā.

Afganistānas prezidents šodien apmeklēja vienu no talibu ielenktajām pilsētām un aicināja valdību atbalstošos spēkus nepadoties.

ASV prezidents Džo Baidens saka, ka nenožēlo lēmumu izvest amerikāņu karaspēku no Afganistānas.

Laika ziņas

Šonakt un rīt dienā būs mākoņains, brīžiem skaidrosies.

No rīta daudzviet līs, pēcpusdienā tikai austrumos.

Vietām iespējams pērkona negaiss un nakts sākumā stipras lietusgāzes.

Vietām veidosies migla.

Rietumu, ziemeļrietumu vējš 3–8 metri sekundē, negaisa laikā brāzmains.

Naktī +13…+18 grādi, dienā +18…+21 grāds.

Laiks Rīgā

Rīgā – mākoņains, brīžiem skaidrosies, taču gaidāms arī īslaicīgs lietus un pērkona negaiss.

Pēcpusdienā bez nokrišņiem.

Rietumu, ziemeļrietumu vējš 3–8 metri sekundē, negaisa laikā brāzmains.

Gaisa temperatūra naktī +16…+18 grādi, dienā +20…+21 grāds.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti