Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 1. martā

Ziņas vieglajā valodā 1. martā.

Ziņas vieglajā valodā 1. martāPārsla Saktiņa

 

 

Plāno vienreizējus pabalstus senioriem 

Visi pensionāri un personas ar invaliditāti saņems 200 eiro.

Tas būs vienreizējs pabalsts.

Par to vienojās valdības partijas.

Pabalstu pensionāriem varētu sākt izmaksāt aprīlī.

200 eiro piešķirs visiem pensionāriem, nedalot pēc pensijas lieluma.

Valdības partijas arī vienojās pagarināt bezdarbnieka palīdzības pabalstu līdz sešiem mēnešiem.

Iepriekš to izmaksāja četrus mēnešus, kad parastais bezdarbnieka pabalsts bija beidzies.

 

Frizieri atsāk darbu

No 1. marta drīkst strādāt frizieri.

Atļauti arī manikīra, pedikīra, podologa pakalpojumi.

Skaistumkopšanas salonos saka, ka cilvēku interese ir liela.

Tā kā jāievēro stingri drošības pasākumi, cilvēkiem var nākties gaidīt pat desmit dienas.

Skaistumkopšanas pakalpojumi nebija pieejami divus mēnešus.

 

Mudina ievērot ierobežojumus

Covid-19 inficēto skaits pakāpeniski samazinās.

Tomēr sabiedrībai kopīgiem spēkiem ir jādara viss, lai nepieļautu saslimstības "trešo vilni".

Slimības profilakses un kontroles centrā uzsver, ka nepieciešams ievērot visas drošības prasības.

 

Latvijā vēl 272 Covid-19 gadījumi

Latvijā apstiprināja vēl 272 Covid-19 gadījumus, bet trīs cilvēki miruši.

Slimnīcās ievietoti 60 Covid-19 pacienti.

Patlaban slimnīcās ārstējas 803 pacienti ar Covid-19.

Smaga slimības gaita ir 75 pacientiem.

Igaunijā vēl 1028 jauni Covid-19 gadījumi, miruši 9 cilvēki.

Lietuvā vēl 243 inficētie un 7 cilvēki miruši.

 

Tiesa atzīst Sarkozī par vainīgu korupcijā

Bijušais Francijas prezidents Nikolā Sarkozī

Bijušais Francijas prezidents Nikolā Sarkozī ir atzīts par vainīgu korupcijā.

Tiesa Sarkozī piesprieda trīs gadus cietumā, no kuriem divi gadi ir nosacīti.

Uz cietumu bijušajam prezidentam nebūs jādodas.

Sarkozī sodu drīkst izciest mājās, valkājot elektronisko aproci.

Sarkozī notiesāja par mēģinājumu uzpirkt tiesnesi, lai iegūtu informāciju par izmeklēšanu kādā citā lietā pret viņu.

Sarkozī plāno spriedumu pārsūdzēt.

 

Protesti Erevānā

Armēnijas galvaspilsētas Erevānas ielās izgāja premjerministra Nikola Pašinjana un opozīcijas atbalstītāji.

Dažiem desmitiem opozīcijas atbalstītāju izdevās iekļūt valdības ēkā.

Viņi pieprasa premjerministra Pašinjana atkāpšanos.

Daudzi armēņi vaino Pašinjanu valsts bruņoto spēku sakāvē karā ar Azerbaidžānu par Kalnu Karabahu.

Taču premjers līdz šim atsakās atkāpties.

 

Upēs sākušies pali

Gandrīz visās Latvijas upēs vienā laikā sākušies pali.

28. februārī pievakarē milzīgs ledus krāvums Gaujā norāvis Līgatnes pārceltuvi un aiznesis aptuveni 50 metrus.

Pārceltuve jau nogādāta drošā vietā.

To saremontēs un pēc tam uzstādīs iepriekšējā vietā.

Taču būtiskas sekas palu dēļ šopavasar nav gaidāmas, jo pēc siltajām dienām nedēļas vidū kļūs vēsāks.

 

Siltuma rekords 1. martā

Šis 1. marts kļuvis par vēsturē siltāko.

Gaisa temperatūrai Mērsragā sasniedza +13 grādus.

Iepriekš augstākā gaisa temperatūra 1. martā reģistrēta 1959. gadā. Toreiz Rīgā bija +12,8 grādi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt