Ziņas vieglajā valodā 1. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 1. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 1. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Maina veikali darbības noteikumus

Pēc Lieldienu brīvdienām, no 7. aprīļa, drīkstēs varēs darboties visi veikali ārpus lielajiem tirdzniecības centriem.

Atļauta arī tirdzniecība ārā.

Darboties drīkstēs arī mazie tirdzniecības centri, kuru platība nepārsniedz 7 tūkstošus kvadrātmetru.

Lielo tirdzniecības centru darbībā nekas nemainās.

Tajos turpinās darboties pārtikas, higiēnas, optikas un zooveikali.

Taču lielo tirdzniecības centru veikalos būs aizliegts izsniegt attālināti nopirktās preces.

 

Maina pulcēšanās noteikumus

No 7. aprīļa ārā drīkstēs pulcēties līdz 10 cilvēkiem no divām mājsaimniecībām.

Ārpus telpām drīkstēs notikt sporta nodarbības skolā.

Covid-19 mazāk skartajos novados uz skolu drīkstēs iet 5. un 6. klašu skolēni un divreiz nedēļā arī 7. līdz 11. klašu skolēni.

12. klašu un tehnisko skolu beidzēji uz skolu dosies divas dienas nedēļā.

 

Latvijā vēl 638 Covid-19 gadījumi

Aizvadītajā diennaktī reģistrēti 638 jauni Covid-19 gadījumi.

14 saslimušie miruši.

Slimnīcās Covid-19 pacientu skaits samazinājies.

Patlaban tajās ārstējas 653 Covid-19 slimnieki. 77 ir smagu slimības gaita.

Dienā pārbaudīti 18 tūkstoši cilvēku, pozitīvi bija 3,5% testu.

Visvairāk jaunu Covid-19 gadījumu reģistrēts Rīgā, Daugavpilī un Gulbenes novadā.

 

Aicina pieteikties vakcinācijai pret Covid-19

Atklāta kampaņa "2 miljoni iemeslu vakcinēties".

Cilvēkus vakcinēties pret Covid-19 aicinās ar dažādiem videoierakstiem.

Tajos dažādi cilvēki stāsta, kādēļ viņi vēlas vakcinēties.

Masveida vakcināciju cer sākt Lieldienu brīvdienās, taču pieteikties vēl aizvien aicināti visi, kuri to vēlas.

 

Darbu sāks masu vakcinācijas centri

Rīgas Centrāltirgū atklātais masu vakcinēšanas centrs
Rīgas Centrāltirgū atklātais masu vakcinēšanas centrs

Pirmie masu vakcinācijas centri astoņās Latvijas pilsētās sāks darbu sestdien, 3. aprīlī.

To darba laiks būs no pulksten 10 līdz 18.

Rīgā atvērs trīs vakcinēšanas centrus.

Tie atradīsies Ķīpsalas hallē, centrā "Atta" un Rīgas Centrāltirgus Gastronomijas paviljonā.

 

Latvija saņems papildu Covid-19 vakcīnu devas

Latvija varētu saņemt papildus vairāk nekā 406 tūkstošus "BioNTech"/"Pfizer" vakcīnas devu.

Eiropas Savienības līmeņa vienošanās paredz paātrināti piegādāt šīs vakcīnas tām valstīm, kurās līdz šim vakcinācija norit lēni.

Tajā skaitā ir Latvija.

 

Satraucas par Covid-19 straujo izplatību Eiropā

Pasaules Veselības organizācija satraukusies par Covid-19 straujo izplatības pieaugumu Eiropā.

Organizācija arī kritizēja pārāk zemo vakcinācijas tempu.

Aizvadītajā nedēļā kopējais Eiropā jaunatklāto Covid-19 gadījumu skaits sasniedzis 1,6 miljonus.

Eiropā var attīstīties jauni un bīstamāki Covid-19 paveidi, brīdina eksperti.

 

Eirovīzija notiks ar skatītājiem

Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkurss Roterdamā notiks ar skatītājiem.

Pagaidām nav zināms, vai konkursu varēs apmeklēt arī ārzemju skatītāji.

Skatītāju būs puse no ierastā daudzuma.

Skatītājiem būs jāuzrāda apliecinājums par negatīvu Covid-19 testu.

Konkurss notiks maija vidū.

Latviju konkursā pārstāvēs Samanta Tīna.

 

Notiks klātienes dievkalpojumi

Šogad Lieldienās klātienē dievkalpojumi baznīcās un lūgšanu namos var notikt.

Taču tajos drīkst piedalīties ierobežots cilvēku skaits.

Tāpat jāievēro epidemioloģiskās prasības.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti