Apkures sezonā atbalstīs mājsaimniecības
Saeima otrajā lasījumā atbalstījusi, ka mājsaimniecībām ar zemiem vai vidēji zemiem ienākumiem apkures sezonā pienāksies atbalsts.
Tas notiks tad, ja elektroenerģijas, dabasgāzes, siltumenerģijas un decentralizētās apkures kurināmā cenas pārsniegs noteiktu slieksni.
Atbalsts pienāktos mājsaimniecībām, kas atbildīs noteiktiem kritērijiem.
Tiem varētu atbilst ap 40–50% mājsaimniecību.
Likumprojektu par atbalstu vēl jāapstiprina galīgajā lasījumā.
Premjere apmeklē austrumu robežu
Ministru prezidente Evika Siliņa ("Jaunā Vienotība") ceturtdien, 19. oktobrī, apmeklēja Latvijas austrumu robežu.
Siliņa bija Opoļu un Robežnieku robežpunktos.
Tur viņa apskatīja, kā notiek robežas žoga izbūve uz Latvijas–Krievijas un Latvijas–Baltkrievijas robežas.
Rīgā sadārdzināsies apsaimniekošana
Visticamāk, nākamgad Rīgā apsaimniekošanas pakalpojumi kļūs par vairākiem eiro dārgāki.
Rīgas domes deputāti ir lūguši apsaimniekošanas maksu nepalielināt.
Tomēr apsaimniekotājs saka, ka tas nepieciešams, lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti.
Aicina vakcinēties pret gripu un Covid-19
Oktobris un novembris ir labākais laiks, lai vakcinētos pret gripu vai Covid-19. Tā norāda eksperti.
Līdz šim vairāk nekā 19 tūkstoši cilvēku riska grupā jau ir vakcinējušies.
Visaktīvākie bijuši cilvēki vecumā virs 65 gadiem un ar hroniskām slimībām.
Vakcinācija pret gripu ir īpaši svarīga bērniem un senioriem.
Tieši šīm vecuma grupām augstākas iedarbības pretgripas vakcīna šogad ir pieejama par valsts naudu.
NATO pastiprinās patrulēšanu Baltijas jūrā
Tā lemts, jo reģionā pēdējā laikā notikuši vairāki zemūdens infrastruktūras bojājumi.
Bojājumi nodarīti Zviedriju un Igauniju savienojošam sakaru kabelim un cauruļvadam, kas savieno Somiju un Igauniju.
NATO veiks vairāk novērošanas un izlūkošanas lidojumus, un jūrā patrulēs kuģi, kas aprīkoti speciāli mīnu meklēšanai.
Atsāk apšaudes Izraēlai
Palestīniešu kaujinieki Gazas joslā šodien pēc 15 stundu pauzes atsāka apšaudīt Izraēlu.
Tikmēr Izraēla turpina Gazas joslas blokādi un tās bombardēšau.
Aizvadītajā dienā Izraēlas armija ir iznīcinājusi simtiem "Hamās" teroristiem piederošus objektus.
Bet Rietumkrastā turpinās palestīniešu un Izraēlas drošības spēku sadursmes.
Tikmēr ir panākta vienošanās par humānās palīdzības piegādi Gazas joslai.
To piegādās caur Rafāhas robežpunktu.
Tas ir uz robežas starp Ēģipti un Gazas joslu.
Robežpunktu atvērs piektdien.
Ukrainā satraukums par ziemu
Ukrainā jau 603. dienu turpinās Krievijas uzsāktais karš.
Notiek gan apšaudes, gan uzbrukumi ar raķetēm, droniem un aviācijas bumbām.
Ukrainā ir satraukums par gaidāmo ziemu, jo uzbrukumu dēļ iedzīvotāji varētu palikt bez apkures, elektrības un ūdens.
Vācija un ASV sola turpināt atbalstīt Ukrainu ar ieroču piegādēm.
Latvijā notiks rallija čempionāta posms
Latvija nākamgad notiks pasaules rallija čempionāta posms. Tas notiks no 18. līdz 21. jūlijam.
Rallija ātrumposmi notiks daudzviet Kurzemē.
Basketbolists Žagars guvis traumu
Latviešu basketbolists Artūrs Žagars guvis traumu. Viņš pārrāvis ceļgala iekšējo sānu saiti.
Žagars nevarēs spēlēt vismaz piecus mēnešus. Tas nozīmē, ka viņam šī sezona jau ir beigusies.
Bet precīzs atlabšanas laiks būs nosakāms tikai pēc operācijas.