Ziņas vieglajā valodā 13. maijā

Ziņas vieglajā valodā 13. maijā.

Ziņas vieglajā valodā 13. maijā
00:00 / 05:01
Lejuplādēt

Ukrainas pilsētā Bahmutā turpinās kaujas

Ukrainas pilsētā Bahmutā turpinās kaujas.

Ukrainas karaspēks atbrīvojis no krievu iebrucējiem daļu no pilsētas.

Par pilsētu cīņas notiek jau deviņus mēnešus.

Ukraiņi nedēļas laikā pavirzījās uz priekšu par diviem kilometriem.

To apstiprina arī ASV analītiķi.

Brjanskas apgabalā nogāzušies Krievijas lidaparāti

Krievijā Brjanskas apgabalā pie Ukrainas robežas nogāzušies divi Krievijas helikopteri un divas kaujas lidmašīnas.

Lidmašīnām bija jāveic raķešu un bumbu trieciens pa Ukrainas Čeņihivas apgabalu.

Kopš Krievija sāka karu, tie ir vieni no lielākajiem Krievijas kara aviācijas zaudējumiem vienas dienas laikā.

Zelenskis apmeklējis Itāliju un ticies ar pāvestu

Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis šodien apmeklēja Itāliju.

Viņš pateicās Itālijas vadītājiem par palīdzību Ukrainai.

Itālijas prezidents un premjere solīja atbalstu un palīdzību cīņā pret Krievijas agresiju tik ilgi, cik būs nepieciešams.

Zelenskis devās arī uz Vatikānu pie pāvesta Franciska.

Zelenskis lūdza pāvestu nosodīt Krievijas noziegumus Ukrainā.

Paredzams, ka svētdien Zelenskis apmeklēs Vāciju

Vācija palielina militāro palīdzību Ukrainai

Vācija šodien paziņoja par 2,7 miljardus eiro vērtu militāro palīdzību Ukrainai.

Vācija piegādās Ukrainai vēl 30 tankus "Leopard", bruņumašīnas, pretgaisa aizsardzības sistēmas un izlūkdronus.

Arī Vācija sola palīdzēt Ukrainai, cik tas būs nepieciešams.

Rīgā dedzina atkritumu konteinerus

Pagājušajā naktī Rīgā Teikas apkārtnē aizdedzināti vismaz 13 atkritumu konteineri un automašīna.

Policija aicina Teikas apkārtnes ( Eizenšteina, Hipokrāta un Biķernieku ielas) iedzīvotājus palīdzēt atrast dedzinātājus.

Avārijas dēļ bija slēgts tilts pār Gauju

Šodien satiksmei bija slēgts Gaujas tilts pie Ādažiem. No rīta uz tilta notika avārija.

Saskrējās divas kravas automašīnas un traktors. Cieta trīs cilvēki.

Satiksmi pa tiltu pilnībā atjaunoja tikai ap trijiem pēcpusdienā.

Cieta arī upe. Gaujā no tilta ieplūda degviela. Tā iztecēja no avārijā cietušajām automašīnām. Glābēji piesārņojumu ierobežoja.

Sunākstē veidos pieminekli akadēmiķim Stradiņam

Aizkraukles novada Sunākstē mācītājmuižas parkā top akadēmiķim Jānim Stradiņam veltīts skulpturālais ansamblis "Gaismas vārti".

Tā autors ir tēlnieks Ojārs Arvīds Feldbergs.

Šodien pieminekļa pamatos iemūrēja laika kapsula ar vēstījumu nākamajām paaudzēm.

Kapsulā ielika Aizkraukles un Jēkabpils novada laikrakstus, kā arī Latvijas Bankas kolekcijas monētu, kas veltīta Vecajam Stenderam.

Svinīgajā pasākumā piedalījās arī Valsts prezidents Egils Levits.

Latvijā notiek Muzeju nakts

Šodien Latvijā notiek Muzeju nakts.

Visā Latvijā cilvēkiem iespēja bez maksas apmeklēt ap 250 muzejus.

Muzeji sagatavojuši ļoti plašu un daudzveidīgu programmu.

Varēs apskatīt dažādas ekspozīcijas, piedalīties pasaku diskotēkā un skatīties, kā top dažādas lietas no stikla.

Visvairāk pasākumu būs Rīgā, Pierīgā, kā arī Vidzemes un Kurzemes reģionā.

Eirovīzijas fināls notiek bez Latvijas pārstāvju līdzdalības

Lielbritānijas pilsētā Liverpūlē šovakar notiek Eirovīzijas dziesmu konkursa fināls.

Latvijas pārstāvji - grupa "Sudden Lights" - finālā neiekļuva, bet Lietuva un Igaunija finālā būs pārstāvētas.

Laika ziņas

Svētdien Latvijā gaidāms mainīgs mākoņu daudzums. Dienā vietām īslaicīgs lietus. Lēns vējš 1-5 m/s.

Gaisa temperatūra naktī +3…+8°, piekrastē līdz +10°. Dienā +21…+24°, vietām piekrastē +18…+21°.

Rīgā skaidrs un sauss laiks. Lēns vējš 1-5 m/s. Gaisa temperatūra naktī +8…+10°, dienā +22…+23°. Laika tips 2. - labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti