Ziņas vieglajā valodā 5.aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 5.aprīlī.

Latvijas valstspiederīgais teroraktā Sanktpēterburgā pārcietis sirdslēkmi

Pēc Sanktpēterburgas metro notikušā terorakta slimnīcā nonācis Latvijas valstspiederīgais.

Viņš nav ievainots, bet gan pārcietis sirdslēkmi.

Sanktpēterburgas slimnīcā Latvijas valstspiedrīgais nogādāts ar ātro palīdzību.

Pacients ir aptuveni 30 gadus vecs vīrietis.

Viņš saņēmis nepieciešamo aprūpi un ātri izrakstīts no slimnīcas.

Nav zināms, vai vīrietis pastāvīgi uzturas Sanktpēterburgā vai arī bija šīs pilsētas viesis.

Metro notikušajā teroraktā cietuši četri citu valstu pilsoņi, tostarp arī kāds Latvijas pilsonis.

 

Sanktpēterburgā aizturēti seši teroristu vervētāji no Vidusāzijas

Pagaidām nekas neliecina, ka viņi ir saistīti ar Sanktpēterburgas metro notikušo sprādzienu.

Tajā dzīvību zaudēja 14 cilvēki un vairāk nekā 50 ievainoti.

Aizturētie vervējuši cilvēkus tādiem grupējumiem kā "Islāma valsts", lai viņi īstenotu teroraktus.

 

ASV brīdina par vienpusēju rīcību, ja ANO nereaģēs uz ķīmisko uzbrukumu Sīrijā

Tā pavēstīja ASV vēstniece ANO Drošības padomes sēdē.

Viņa norāda, ka Sīrijas prezidents Bašars al Asads ir "cilvēks bez sirdsapziņas" un ka Sīrija, Krievija un Irāna nevēlas mieru Sīrijā.

Savukārt Krievija nosodīja ANO Drošības padomes rezolūciju par ķīmisko ieroču pielietošanu Sīrijā.

Krievija turpina atbalstu Sīrijas prezidenta Bašara al Asada bruņotajiem spēkiem.

Maskava arī noraidīja apsūdzības, ka Damaska būtu vainojama ķīmisko ieroču uzbrukumā Idlibas provincē.

Šajā uzbrukumā dzīvību zaudēja 72 cilvēki.

Sīrijas opozīcija tajā vaino Asada armiju.

 

Par Latvijas čempioniem kļūst «Kurbads» hokejisti 

Noskaidroti Latvijas hokeja virslīgas čempioni.

Tie ir ogrēnieši – hokeja klubs „Kurbads”.

Viņi uzvarēja hokeja klubu „Mogo”.

Rezultāts 2:1.

„Kurbads” pirmo reizi vēsturē izcīnījuši Latvijas hokeja virslīgas čempionu titulu.

Čempionāta finālsērija bija izvērtusies septiņu spēļu garumā.

 

Bokserim Briedim varētu izmaksāt prēmiju

Bokserim Mairim Briedim prēmijā varētu izmaksāt gandrīz 30 tūkstošus eiro.

Briedis ieguva Pasaules Boksa padomes čempiona titulu.

Par prēmiju ir atbildīga Izglītības un zinātnes ministrija.

Tā prēmijas piešķiršanu virzīs nevis kā izcilu sasniegumu sportā, bet gan saistīs ar pozitīvu Latvijas atpazīstamības veicināšanu.

Šis būs vienreizējs valdības rīkojums par konkrētas balvas piešķiršanu.

 

Latvijā gaidāms mākoņains laiks

Šonakt Latvijā būs mākoņains laiks. Daudzviet lietus, austrumos ilgstošs.

Lēns rietumu vējš.

Temperatūra +1…+4 grādi.

Dienā mākoņains, bet vēlāk skaidrosies, brīžiem līs.

Lēns ziemeļrietumu, rietumu vējš.

Temperatūra dienā +4...+9 grādi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti