Latvijā visbiežāk mirst asinsrites slimību dēļ
Pagājušajā gadā vairāk nekā pusē gadījumu iedzīvotāju mirstības cēlonis bija asinsrites slimības.
Pērn šī iemesla dēļ miruši gandrīz 16 tūkstoši cilvēku.
Visvairāk nāvi izraisījis infarkts un citas sirds mazspējas slimības.
Bez maksas var pārbaudīt auto tehnisko stāvokli
Arī šogad augusta sestdienās Ceļu satiksmes drošības direkcija rīko „Tehniskās apskates naktis”.
Tajās bez maksas var pārbaudīt sava auto tehnisko stāvokli.
5.augustā to var veikt Cēsīs. Bet 12.augustā bezmaksas tehniskā apskate būs pieejam Rēzeknē, tad 19.augustā – Tukumā, 26.augustā – Rīgā, bet 2.septembrī – Siguldā.
Ikauniecei-Admidiņai pasaules čempionāts beidzas pēc savainojuma

Latvijas vieglatlēte Laura Ikauniece-Admidiņa Londonā piedalījās 100 metru barjerskrējienā.
Viņa savainoja kāju un izstājās no pasaules čempionāta vieglatlētikā.
Laura pēc barjerskrējiena ierindojās 15.vietā.
Latvijas vieglatlēte mērķa līniju šķērsoja pēdējā.
Sportiste pastāstīja, ka visu izšķīra savilkts kājas muskulis.
Projekts „Ziņas vieglajā valodā – pieejama informācija cilvēkiem ar invaliditāti” tiek finansēts no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.
"YouTube" vietnē jauns skatījumu rekords
Šī gada vasaras hits "Despacito" kļuvis par visu laiku skatītāko videoierakstu vietnē "YouTube".
Tas skatīts vairāk nekā trīs miljardus reižu.
Jūlijā "Despacito" kļuva arī par visvairāk straumēto dziesmu internetā.