Vienošanās paredz, ka policija neprasa no "A26" iepriekš aprēķināto līgumsodu vairāk nekā 60 000 eiro apmērā par nepienācīgu līguma izpildi. Savukārt "A26" pieņem policijai iznomātās automašīnas.
Tomēr panāktā vienošanās neattiecas uz automobiļiem "Opel Mokka" un "Škoda Octavia". Par šiem spēkratiem līgums paliek spēkā, un tos pilnsabiedrība policijai piegādās.
Iepriekš policija bija norādījusi, ka lauž līgumu ar "A26" par 17 "Citroen" auto piegādi.
Jau rudenī tika paustas aizdomas, ka, iespējams, pilnsabiedrība "A26" esot nodevusi pavisam citas, līgumam neatbilstošas mašīnas. Proti, "A26" piegādājusi policijai 17 "Citroen Jumpy" automašīnas, kuras policija esot prasījusi aprīkot ar jaunās paaudzes motoru "EURO 6", taču "A26" piegādātās automašīnas esot bijušas ar dzinēju, kas atbilst "EURO 5" emisijas standartiem.
Pilnsabiedrība "A26" izskanējušos pārmetumus toreiz noraidīja, uzsverot, ka konkursa par transporta nomu VP vajadzībām nolikumā un tehniskajā specifikācijā bija definēts, ka vieglo automobiļu emisijas klasei jāatbilst "EURO 6" standartam, nevis jābūt "EURO 6" standartam. Attiecīgi arī piegādātās 17 automašīnas, lai gan ir ar "EURO 5" dzinēju, tomēr ir pielāgotas "EURO 6" izmešu sertifikātam.
No 4,2 miljonu eiro summas, kas ir "A 26" daļa iepirkumā, strīdīgo "Citroen Jumpy" piegādes daļa ir 800 000 eiro.
Kā liecina "Firmas.lv" informācija, pilnsabiedrība "A26" pērnā gada decembrī dibināja SIA "Auto Īle un Herbst", SIA "Ad Rem auto", SIA "Auto 26". Visi uzņēmumi saistīti ar uzņēmēju Māri Īli.