Runājot par pavasarī arvien biežāk redzamajām bedrēm Rīgas ielās, Ķirsis sacīja, ka tās ir tikai problēmas sekas. Ar bedrēm ielās Rīgas vadība cīnās, tās lāpot, taču pilnā apjomā bedrīšu aizlāpīšana sāksies, kad gaisa temperatūra būs ne mazāka kā +5, +10 grādi pēc Celsija.
Pēc Rīgas vicemēra sacītā, pērn veiktais pētījums, kura laikā noskenētas visas Rīgas ielas, lai noskaidrotu to stāvokli, nerāda iepriecinošu ainu.
Galvenās Rīgas ielas ir daudzmaz apmierinošā stāvoklī, bet mazākās ielās situācija nav apmierinoša.
Ķirsis sacīja, ka problēmas risinājums būtu vismaz reizi desmit gados noņemt veco ceļa virskārtu un uzlikt jaunu. Līdz šim ceļu atjaunošanai Rīgā tērēts gaužām maz līdzekļu. Šajā gadā šim mērķim tiks novirzīti 15 miljoni eiro, kas būs 15 reizes vairāk nekā vidēji iepriekšējos gados.
Rīgas vicemērs sacīja, lai sasniegtu "bāzes līmeni", proti, daudzmaz apmierinošu Rīgas ielu stāvokli, būtu jāatjauno 30% no Rīgas ielām, kuru kopgarums ir 1000 kilometri. Virskārtas nomaiņai šīm Rīgas ielām jau šobrīd būtu nepieciešami vismaz 200 miljoni eiro.
Ķirsis stāstīja arī, ka šajā gadā vērienīgi darbi plānoti Ģenerāļa Radziņa krastmalā, kas tiks remontēta visu gadu. Tāpat plānoti ceļu remontdarbi dzelzceļa projektā "Rail Baltica".
Šajā gadā satiksmi plānots atjaunot uz Brasas tilta, bet tuvākajās nedēļās – marta beigās, aprīļa sākumā – ekspluatācijā plānots nodot Sarkandaugavas pārvadu.
Tāpat plānos ir Austrumu maģistrāles projekts, bet šogad tiks uzsākta Mūkusalas krastmalas stiprināšana.