„Uzņēmuma mārketinga un biļešu pārdošanas stratēģijai ir jāatbilst nacionālā pārvadātāja statusam un atbildībai,” uzsver Ronis.
Satiksmes ministrs atsauc no uzņēmuma padomes Satiksmes ministrijas pārstāvi Kasparu Briškenu, kurš nav pienācīgā līmenī kontrolējis uzņēmuma darbu, lai nepieļautu, ka Latvijas nacionālais aviopārvadātājs popularizē neeksistējošas valsts armijas un jūras kara flotes svētkus, kurus atzīmēja par godu Sarkanās armijas pirmajai uzvarai pār vācu spēkiem pie Narvas un Pleskavas
Satiksmes ministrs Ronis ir pieprasījis skaidrojumus no uzņēmuma par faktu, ka 19.februārī tika piedāvātas īpašas atlaides uz lidojumiem 23.februārī, to saistot ar visā Austrumeiropā it kā svinamo Vīriešu dienu.