Darbu laikā paredzēts pārbūvēt ceļa segas konstrukciju, vietām tā tiks pārbūvēta pilnībā, tai skaitā izbūvējot salturīgo kārtu, vietām tiks izbūvēta reciklētā kārta. To visu nosegs jauns asfaltbetons trijās kārtās. Pārbūvētās ceļa segas kalpošanas laiks būs 20 gadu.
Pārbūvēs arī Inčupītes un Egļupes caurtekas, kā arī gājēju un velosipēdistu tuneli zem Vidzemes šosejas Gaujas ciematā (42,77. km), savukārt pieturvietās "Indrāni" un "Gauja" atjaunos esošos paviljonus.
Pārbūvi sāks ar labās puses brauktuvi virzienā uz Siguldu.
Augusta pirmajās nedēļās veiks nepieciešamos darbus, lai mēneša vidū satiksmi pārslēgtu uz kreisās puses brauktuvi. Šāda satiksmes organizācija saglabāsies līdz ziemas tehnoloģiskajam pārtraukumam, kas atkarībā no laikapstākļiem ir plānots no novembra. Lai posmu ziemā varētu atvērt satiksmei, līdz tehnoloģiskajam pārtraukumam tur paredzēts izbūvēt asfalta apakškārtu.
Ātruma ierobežojums autoceļa A2 būvdarbu posmā būs 50 un 70 km/h.
LVC norādīja, ka ceļa segums pārbūvējamajā posmā ir stipri nolietojies, atsevišķās vietās ir veikti uzlabojumi 1999. un 2008. gadā, taču lielākoties Vidzemes šosejai no Sēnītes līdz Siguldai atjaunošanas darbi nav veikti kopš ceļa uzbūvēšanas 1980. gados.
Būvdarbus veic SIA "Binders" par līgumcenu 12 360 587 eiro (ar PVN), no tiem 10 506 498,95 eiro ir Eiropas Savienības Kohēzijas fonda finansējums. Projekta autors ir SIA "Ceļu projekts", būvuzraudzību veic SIA "Firma L4".
Darbus plānots pabeigt 2023. gada rudenī.