Būvdarbi uzsākti 2019. gada aprīlī, un to laikā
izbūvēja jaunus segas pamatus un caurtekas, ieklāja divas asfalta kārtas, kā arī posma 59. kilometrā likvidēja noslīdeņa radīto iesēdumu.
Segas pārbūves darbus veica AS "Trev-2 Grupp" par līgumcenu 7,476 miljoni eiro (ar PVN), kas 85% apmērā līdzfinansēti no Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF).
Objektā vēl kādu laiku saglabāsies ātruma ierobežojums 70 km/h.
Pēc seguma virskārtas izbūves ceļu klājošā bitumena saistviela veido neredzamu plēvīti, kas var būt slidena.
Ir nepieciešams laiks, lai ar automašīnu riepām šo plēvīti nodeldētu. Ātruma ierobežojums tiks noņemts tad, kad saķeres mērījumi šajā posmā atbildīs normai, norādīja LVC.