Par regulārajiem skatītājiem vai klausītājiem šī pētījuma ietvaros tiek saukti cilvēki, kuri kādu no LR vai LTV kanāliem klausās vai skatās vismaz reizi nedēļā.
Tāpat ir saglabājies augsts apmierinātības indekss: ar LTV saturu apmierinātību ir pauduši 75%, bet ar radio – pat 86% regulāro skatītāju un klausītāju.
"Papildus informācijai par mediju saimniecisko darbību un atskaitēm par sabiedriskā pasūtījuma izpildi sabiedriskā labuma tests rāda, kā sabiedrisko mediju veidoto saturu vērtē LTV un LR nozīmīgākais uzraugs - skatītāji un klausītāji. Esmu gandarīta, ka pētījuma dati liecina par sabiedrisko mediju auditorijas nostabilizēšanos, augstu uzticēšanos LTV un LR veidotajam saturam, kā arī sniedz mums nozīmīgu informāciju sabiedriskā pasūtījuma plānošanai," datus novērtējusi NEPLP priekšsēdētāja Aija Dulevska.