Katrā desmitajā no šīm sūdzībām PTAC ir panācis patērētājiem labvēlīgu risinājumu – parāds tiek dzēsts, precizēta parāda summa, anulēti pieprasītie blakus prasījumi vai panākts cits risinājums. Tāpat iedzīvotājiem bijušas problēmas ar nebanku kredītdevējiem un kredītu starpnieku rīcību, kā arī apdrošinātājiem.
PTAC norāda, ka palielinās iesniegumu skaits, kuros par vienu un to pašu pretenziju sūdzas par vairākiem komersantiem.
Novērots, ka iedzīvotāji līdz galam neiepazīstas ar līguma noteikumiem. Strīdi netiek risināti laicīgi. Sūdzības kļūst komplicētākas un augstas sarežģītības pakāpes, kā arī pieaudzis telefonkrāpnieku upuru skaits, t.sk. izkrāpjot ne vien cilvēku iekrājumus, bet viņu vārdā noformējot arī aizņēmumus pie kredītu devējiem.