Pērn patērētāji visvairāk sūdzējušies par parādu ārpustiesas piedziņu

Pērn Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) saņēma 315 iedzīvotāju iesniegumus par problēmām saistībā ar kādu no finanšu pakalpojumiem. Patērētāji visvairāk sūdzējušies par parādu ārpustiesas atgūšanas pakalpojumu sniedzēju rīcību.

Katrā desmitajā no šīm sūdzībām PTAC ir panācis patērētājiem labvēlīgu risinājumu – parāds tiek dzēsts, precizēta parāda summa, anulēti pieprasītie blakus prasījumi vai panākts cits risinājums. Tāpat iedzīvotājiem bijušas problēmas ar nebanku kredītdevējiem un kredītu starpnieku rīcību, kā arī apdrošinātājiem.

Pērn patērētāji visvairāk sūdzējušies par parādu arpustiesas piedziņu
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

PTAC norāda, ka palielinās iesniegumu skaits, kuros par vienu un to pašu pretenziju sūdzas par vairākiem komersantiem.

Novērots, ka iedzīvotāji līdz galam neiepazīstas ar līguma noteikumiem. Strīdi netiek risināti laicīgi. Sūdzības kļūst komplicētākas un augstas sarežģītības pakāpes, kā arī pieaudzis telefonkrāpnieku upuru skaits, t.sk. izkrāpjot ne vien cilvēku iekrājumus, bet viņu vārdā noformējot arī aizņēmumus pie kredītu devējiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Svarīgākais šobrīd

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt