Tiltam pār Laucesi projektu izstrādāja SIA ''Inženieru birojs Kurbada tilti'', būvdarbus veica a/s ''Panevežio keliai'', to līgumcena bija 1,28 miljoni eiro (ar PVN), līdzekļi tilta pārbūvei tika piešķirti no valsts budžeta.
Rekonstrukcijas gaitā tilts tika nojaukts un ar visām pieejām un krasta nostiprinājumiem uzbūvēts no jauna. Satiksme tikmēr tika organizēta pa pagaidu tiltu. Tilts pār Laucesi bija uzbūvēts 1958. gadā un kopš tā laika remontu nebija piedzīvojis.
Ir pabeigti darbi arī uz tilta pār Līgupi valsts vietējā autoceļa Rucava–Pape (V1221) 0,40. kilometrā. Valsts budžeta tiltu atjaunošanas programmas ietvaros tiltam ir izbūvēta jauna brauktuve, atjaunota hidroizolācija un dzelzsbetona konstrukciju aizsargkārta, nostiprināti tilta konusi un atjaunotas drošības barjeras. Darbus veica SIA ''Katleri'', to izmaksas bija 0,15 miljoni eiro (ar PVN). Tilts pār Līgupi būvēts 1983. gadā.
Šonedēļ arī uz Salu tilta Rīgā pilnībā atjaunota transportlīdzekļu satiksme visās sešās braukšanas joslās, noņemot pēdējos ierobežojumus. Tilta pārbūves pirmās kārtas būvdarbus pilnībā paredzēts pabeigt līdz šā gada beigām - plānots pabeigt būvdarbus gājēju tuneļos, atjaunojot segumu un nomainot norobežojošos ietvju betona blokus, kā arī plānots izbūvēt nobrauktuvi, kura būs paredzēta māmiņām ar bērnu ratiem, cilvēkiem ar kustību traucējumiem un velobraucējiem.