Kādreiz tilts izmantots, lai no Sedas purva uz Čiekurkalnā esošo TEC1 vestu kūdru. Tā kā mūsdienās kurināšanai kūdras vietā izmanto gāzi, transportēt vilciena sastāvus vairs nav nepieciešams.
"Faktiski saimnieciskajā darbībā "Latvenergo" šis tilts nav nepieciešams un perspektīvā ar nav doma, ka vajadzētu ar kūdru turpināt kurināt un ražot elektrību.
Līdz ar to šo tiltu faktiski mēs esam gatavi atsavināt," stāstīja uzņēmuma pārstāvis Jānis Počs.
Pēc viņa teiktā, pašlaik tiltu izmanto tikai iedzīvotāji, lai no Juglas nokļūtu, piemēram, uz mazdārziņiem, kas ir otrpus tiltam. Uz tilta ir novērojama visai intensīva gājēju plūsma, lai gan tilts nav drošs, it sevišķi diennakts tumšajās stundās, atzīst "Latvenergo" pārstāvis.
Vietējie tiltu iemanījušies šķērsot pa maliņu, bet nezinātājs tur nonākot varētu iet pa vidu pāri un, iespējams, gūt smagas traumas.
"Mums kaimiņš te nokrita šinī pusē, zemē. Lauza ribas un ko tur vēl," teica pie tilta uzrunātais rīdzinieks Uldis, paužot pārliecību, ka tiltu vajadzētu savest kārtībā.
"Latvenergo" tuvākajā nākotnē tiltu padarīt drošāku gājējiem neplāno. "Tas droši vien nav mūsu pienākums nebūtu un tas saistīts arī ar resursiem," noteica Počs.
Netiek izslēgta iespēja tiltu demontēt, un tas jau apgrūtinātu dzīvi vietējiem iedzīvotājiem.
"Latvenergo" pārstāvis atzīmē, ka 2009. gadā Rīgas dome ir izrādījusi interesi par šī objekta saglabāšanu, taču šis jautājums tālāk nav pavirzījies.
Rīgas domes Satiksmes departaments, lūgts skaidrot plānus attiecībā uz šo tiltu, LTV raidījumam "4. studija" atbildēja, ka labprāt to apsaimniekotu, bet tuvākajā laikā gan nav atlikti līdzekļi tā iegādei.
Pēc "Latvenergo" sniegtās informācijas, tilta un tam piederošās zemes aptuvenā vērtība ir 89 000 eiro, un principā to izsoles kārtībā var iegādāties jebkura privātpersona.