4. studija

Vietā, kur Ķengaraga iedzīvotāji dodas pēc avota ūdens, izplūst kanalizācija!

4. studija

4. studija

Kāpēc sabiedriskā transporta pieturvietas Rīgā ir bez soliņiem un nojumēm?

Mangaļos pirms pieciem gadiem nojauktās pieturas nojumes vietā jaunu nesola

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Rīgā, Lēdurgas ielas pieturvietā, pirms pieciem gadiem nojaukta privātā investora būvētā nojume, bet jaunu nojumi Mangaļu iedzīvotājiem nesola, jo jaunā investora nojumju skaits ierobežots un prioritāte ir pieturām ar lielāku pasažieru plūsmu, vēstīja LTV raidījums “4. studija”.

Lēdurgas ielas pietura, Mangaļu posmā starp Sarkandaugavu un Vecmīlgrāvi, jau vairāk nekā piecus gadus ir bez soliņiem un nojumes – iepriekšējo nojumi ar kioskiņu nojauca, bet vietā neko neuzbūvēja, un tagad jebkādos laika apstākļos cilvēki stāv zem klajas debess.

Pirms vairākiem gadiem vietējā iedzīvotāja Ieva Spriņģe rakstīja iesniegumu “Rīgas satiksmei” ar lūgumu uzstādīt šajā pieturā nojumi un saņēma atbildi, ka nojumes ierīkošana projektos neesot paredzēta, bet to centīšoties kaut kad iekļaut. Trīs gadi pagājuši, bet tas nav noticis.

“Šajā starpposmā no Sarkandaugavas līdz Vecmīlgrāvim tikai šīs divas pieturvietas ''Lēdurgas iela'' ir bez nojumēm,” stāstīja Ieva.

“Rīgas satiksmes” pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane skaidroja, ka pirms vairākiem gadiem pilsēta bija investori, kuri paši izvietoja savas nojumes pieturās.  Viens no šiem investoriem beidza savu darbību Latvijā un savas nojumes demontēja.

Jauni investori nojumes izvieto pieturvietās, kur ir lielas pasažieru plūsmas, turklāt to izvietošana ir jāsaskaņo dažādās institūcijās, tajā skaitā jāskatās, vai šī ir pašvaldības zeme vai privātā zeme, vai zem pieturvietām nav apakšzemes komunikācijas – ūdensvadi, gāzes komunikācijas un dažādas citas, skaidroja “Rīgas satiksmes” pārstāve.

Lēdurgas ielas pieturvietā apstājas vairāku maršrutu autobusi, kā arī blakus šai pieturvietai daudzdzīvokļu māju netrūkst.

Par šīm nojumēm nemaksā ne “Rīgas satiksme”, ne arī Rīgas pilsēta – šīs ir privātā investora nojumes, un to skaits ir ierobežots – 600 nojumes, tāpēc tās izvieto pieturvietās, kurās ir vēl lielākas pasažieru plūsmas.

Kaut pieturvietu uzstādīšana var šķist pavisam elementāra, Lēdurgas ielā par nojumi pagaidām atliek vien sapņot.

“Ja mēs skatāmies pāris gados izdarīto, tad patlaban pieturvietās pirmā posmā ir izliktas gandrīz 300 nojumes, un patlaban rit arī otrais posms, kurā arī ir plānots izvietot aptuveni 300 nojumes, bet jāsaka, ka

Lēdurgas ielā pietura patlaban nav šajā posmā iekļauta,” atzina Baiba Bartaševiča-Feldmane.

Rīgā ir aptuveni 2000 pieturvietu, taču Lēdurgas iela nav nedz starp 600 noslogotākajām, nedz arī atrodas tik izdevīgā atrašanās vietā, lai privātie investori vēlētos šeit uzstādīt savu nojumi ar reklāmām.  

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti