"Vairāk nekā 1000 kilometros mēs šogad esam strādājuši reģionālajos ceļos dažādu programmu ietvaros, kā rezultātā mēs esam sliktu reģionālu ceļu īpatsvaru samazinājuši no 37% uz 25%," klāstīja Lazdovskis.
Viņš norādīja, ka reģionālo ceļu remontā šogad lielāks uzsvars likts uz sliktu asfaltētu ceļu virsmas atjaunošanu.
"Tādu darbu veikšana, kas pagarina autoceļa ilgmūžību un nodrošina komfortablus braukšanas apstākļus, bet ir bijuši arī posmi, kur mēs esam iekļāvuši melno segumu, kur tas iepriekš nav bijis," klāstīja LVC vadītājs.
Lazdovskis norādīja, ka nākamgad turpināsies "būtiski darbi uz mūsu reģionālajiem ceļiem". Ceļu remontiem 2022. gada budžetā varētu būt pieejami 280 miljoni eiro, taču šī summa var mainīties, ņemot vērā, ka valsts nākamā gada budžets vēl ir skatīšanas procesā. Šajā gadā, ieskaitot Covid-19 atbalstu, ceļu remontiem bija pieejami pieejami 320 miljoni eiro.
Jautāts par tiltu bēdīgo stāvokli, Lazdovskis sacīja, ka šai problēmai LVC pievērš uzmanību. "Arī mēs iesaistāmies pašvaldību ceļu uzraudzībā, proti, apsekojam katru pašvaldības tiltu, jāatzīst, ka tikai vizuāli, jo tādu tiltu ir pietiekami daudz. Un arī darām zināmu pašvaldībai mūsu viedokli par šiem tiltiem."
LVC vadītājs atzina, ka ir pašvaldības, kur pēc attiecīgas informācijas saņemšanas no LVC seko līdzi tiltu stāvoklim, un ir, kur neseko.
"Protams, tās lietas vienmēr atduras pret pieejamo finansējumu. Bet, tas, kas, manuprāt, ir svarīgi – ka šai problēmai ir pievērsta uzmanība. Un pašvaldību politiķiem būs jādomā, vai investēt kādā skaistā, sabiedrībai ātri saprotamā objektā vai remontējam tiltus, kur varbūt tas rezultāts nav tik acīmredzams," teica Lazdovskis.
Pēc viņa teiktā, pašvaldībās ir tilti, kas atzīti par bīstamiem, taču tie arī ir slēgti kustībai.