Plašu rezonansi izpelnījās pirmsvēlēšanu laikā Finanšu ministrijas apmaksāta reklāma, kurā cildināti ekonomikas attīstības panākumi. Raituma norādīja, ka KNAB veic pārbaudi par šo faktu.
Vienlaikus viņa norādīja – lai secinātu, ka administratīvie resursi izmantoti prettiesiski, jākonstatē, kāds ir mērķis slēptai aģitācijai. Šajā gadījumā pazīmes esot ļoti netiešas. KNAB sola pārliecināties par šīs kampaņas mērķiem, un tad varēšot pārliecināties, vai tajā ir pārkāpumi.
Arī pirms pašvaldību vēlēšanām bija vērojuma problēma, ka vietvaras ļoti aktīvi sevi reklamēja, atzina Raituma.
Tāpēc vajadzētu pārskatīt regulējumu, nosakot ierobežojumus pašvaldībām un valsts institūcijām reklāmas kampaņām vismaz priekšvēlēšanu laikā, norādīja KNAB Politisko organizāciju finansēšanas kontroles nodaļas vadītāja.