Latvijas Radio rīcībā nonākusi informācija, ka atsevišķi kampaņas dalībnieki uzslavas interneta vidē mākslīgi veidojuši paši.
"Uzslavē labu servisu" organizatore Kristiāna Valbe šo informāciju noliedz, vienlaikus atzīstot, ka mākslīgi ģenerētas uzslavas kampaņas laikā bija ienākušas.
"Kopējais balsojums sastāv no slepenā pircēja apmeklējuma rezultātiem un saņemtajām uzslavām gan apkalpošanas vietās, gan interneta vidē. Ja runājam tieši par balsojumu interneta vidē, tad šāda platforma tika izstrādāta, lai veicinātu cilvēku lielāku iesaisti klientu servisa kultūras novērtēšanā ar mērķi sniegt atgriezenisko saiti. Un interneta platforma no mums kā rīkotāju puses tiek uzraudzīta. Tas attiecas tieši uz šīm te uzslavām," skaidroja Valbe.
Kampaņas "Uzslavē labu servisu" organizatore Valbe atzina, ka mākslīgi ģenerētās uzslavas kampaņas norises laikā ir fiksētas, bet tās tikpat ātri esot "neitralizētas".
"Tāpēc nav nekāda pamata domāt, ka dalībnieki būtu paši šīs uzslavas veidojuši, jo ir redzama tendence, ka šīs uzslavas tiek sniegtas par pilnīgi visiem dalībniekiem. Tas nozīmē, ka nav neviens konkrēts dalībnieks, kurš būtu speciāli savas uzslavas veidojis. To nevarētu īsti nosaukt par baigo tendenci. Vienkārši šogad mēs to novērojām un cilvēki to arī redzēja, tāpēc, ka šī informācija visa ir caurspīdīga un publiski pieejama. Un tāpēc arī varbūt jums ir ienākusi šāda informācija, bet tas noteikti nav vairākums šo uzslavu," atzīmēja Valbe.
Viņa apgalvoja, ka visas šīs mākslīgi ģenerētās uzslavas dzēstas un netiek ņemtas vērā galējo rezultātu apkopošanā.