Leiburga teica, ka maģistrāles izmaksas tagad būs vairāk nekā 21 miljons eiro un tās ir lielākās izmaksas ceļu rekonstrukcijā, kas jebkad atvēlētas Jelgavā.
Uzreiz pēc balsojuma sadārdzināt projektu pilsētas galva Andris Rāviņš (Zaļo un Zemnieku savienība) parakstīja līgumu ar "RERE vide". Pēc Leiburgas teiktā, datums līguma parakstīšanai izvēlēts stratēģiski, jo 16.jūlijā Iepirkumu uzraudzības birojs (IUB) izbeidza lietvedību par konkurentu iesniegtajām sūdzībām konkursā.
Kopumā konkursā bija pieteikušies pieci pretendenti. Starpība lētākajam un dārgākajam piedāvājumam bija 7 miljoni eiro. Konkursā tika izvēlēts lētākais piedāvājums, ko konkurenti vērtēja kā neadekvāti zemu. Tāpat citi būvnieki norādīja, ka "RERE vide" nav iepriekšējas pieredzes ceļu būvē.
"RERE vide" ceļu taisās būvēt kopā ar Lietuvas kompāniju "Hidrostatyba". Par šo kompāniju viens no konkurentiem - ceļu būvniecības sabiedrība "Igate" - iesniedzis IUB pierādījumus, kas parādot problēmas ar nodokļu maksāšanu Lietuvā.
Iepriekš vēstīts arī par bažām, ka dome veltījusi pārāk īsu laiku konkursa piedāvājumu izvērtēšanai un norādījusi parametrus, kas vieš aizdomas - uzvarētājs bijis jau skaidrs pirms konkursa izsludināšanas.