Gandrīz septiņus kilometrus garais ceļa posms uz vietējas nozīmes valsts ceļa V1021 Bauskas novada Brunavas pagasta iedzīvotājiem ir bijis gluži kā rūpju bērns daudzu gadu garumā. Šīs vasaras nogalē ilgi gaidītie remontdarbi beidzot veikti. Lielās smilšu vannas, ko izraisa nodilusi grants sega, ir pazudušas, tomēr autovadītājus joprojām sagaida bedres un svaru ierobežojošā ceļazīme.
Brunavas pagasta iedzīvotāja Sandra stāsta, ka šķembas nav tikušas visur bērtas, bet gan tikai vietām. "Bedrītes jau tagad ir, un, kad brauks smagā tehnika, viņi pa gaisu nelidos, tur ir uzņēmēji Panemunē, Brunavā, kam vajadzīga smagā tehnika, kas tad paliks? Tikai bedres," teica Sandra.
Vēl lielāku neizpratni raisa dažāda garuma un dziļuma sāngrāvji. Vairākos posmos jau stāv ūdens, jo tie nav savienoti ar ieliktajām caurtekām. Nereti, mainoties grāvja dziļumam, sanāk, ka ūdenim būtu jātek pret kalnu.
"Grāvji jau bija aizauguši, bet viņš bija tāds aizaudzis grāvītis, bet, tā kā tagad.. te ir kaut kas parakts un kaut kas nerakts. Mēs jau visi vēl cerējām, ka tas viss tiks turpināts, bet, ja saka, ka līgums ir beidzies un ceļš nodots.. nu, tad es nezinu," sacīja Sandra.
Uzņēmums "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) rakstiskā komentārā skaidro, ka gan šajā, gan ceļa posmos uz V1037 un V1022 kopumā 26,6 kilometru garumā ir veikta nevis ceļa pārbūve, bet gan grants seguma atjaunošana. Šajos grants seguma atjaunošanas darbos tika veikta ceļa profila labošana un sagatavošana, apauguma noņemšana, grāvju tīrīšana, nevis rakšana, un seguma dilumkārtas atjaunošana, skaidro LVC.
Šajā gadījumā grāvji tīrīti vien problemātiskajās vietās, kur iepriekš ūdens krājies uz ceļa, un atsevišķos gadījumos atjaunotas arī caurtekas. Rezultāts esot panākts, jo ūdens tagad krājas grāvjos. Ilgstoši atrodoties nepietiekama finansējuma apstākļos, līdzekļu jaunas ūdens novades sistēmas izveidei neesot, turklāt autoceļa nodalījuma joslā esot apgrūtinājums - LVRTC optiskais kabelis, kas liedz grāvi palielināt. Remontdarbi trijos ceļu posmos izmaksājuši gandrīz vienu miljonu eiro.