Ietve kā amerikāņu kalniņi, turklāt visnotaļ garā posmā. Plaisas nevieš uzticību par tilta tehnisko stāvokli.
"Vanšu tilts šobrīd ir stāvoklī pirms remonta. Tam ir [asfalta] segumā izveidojies plaisu tīkls. Ziemas laikā, kad temperatūra svārstās pa nulli grādu, asfalts atsalst un naktī atkal sasalst, un tajā brīdī, kad dienā tas ir atsalis, viss iekļūst zem asfalta, un, naktī atkal sasalsot, tas paceļ šo segumu nedaudz uz augšu," plaisu rašanos skaidroja Rīgas domes Ārtelpas un mobilitātes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Jānis Vaivods.
Viņš pastāstīja, ka šobrīd fināla stadijā ir Vanšu tilta būvprojekta izstrāde, un, visticamāk, nākamā gada sākumā izsludinās iepirkumu par "Projektē un būvē" sadaļu.
"Tad pavasarī mēs vērtēsim, vai uz nākamo sezonu ir jāveic kaut kādi nelieli uzlabojumi šajā ietves segumā," piebilda Vaivods.
"Šobrīd īsti labošanas darbus veikt nav nepieciešams, tās [plaisas] nekādā veidā neapdraud tilta drošību. Tiltam pavisam nesen ir veikta kārtējā inspekcija, kurā ir noteikts, ka ikdienas slodzēm šī ietve ir atbilstoša. Uz ietvēm nevar rīkot masu pasākumus, bet ikdienas slodzēm tā ir atbilstoša," norādīja Vaivods.
Vanšu tilta rekonstrukcijas projektā paredzēts noņemt asfalta virskārtu un uzliet jaunu segumu. Vēl nav zināms, kad tieši remontu varētu sākt. Lielāki darbi uz Vanšu tilta, iespējams, gaidāmi ne ātrāk kā 2025. gadā, bet ietves uzlabošana varētu būt jau pavasarī.