Pagājušajā nedēļā vilcienu kavēšanās dēļ iesniegti ap 20 kompensāciju pieteikumi par braucienu ar taksometru

Pagājušā nedēļā "Pasažieru vilcienam" ir iesniegti aptuveni 20 kompensāciju pieteikumu par braucieniem ar taksometru. Savukārt 35 reizes pasažieri ir saņēmusi naudu par neizmantotām e-biļetēm, noskaidroja Latvijas Radio.

Kā vilciena pasažierus nogādāt galamērķī? Par to tagad satiksmes ministrs Kaspars Briškens no "Progresīvajiem" uzklausa uzņēmuma "Pasažieru vilciens", "Latvijas dzelzceļa" un Autotransporta direkcijas priekšlikumus. Jautājums kļuva aktuāls pēc pagājušajā nedēļā piedzīvotajiem jauno vilcienu būtiskiem kavējumiem un arī daudziem atceltiem reisiem.  

Defekti jaunajiem elektrovilcieniem novēroti jau septiņiem no kopumā 17 sastāviem, kas ir nonākuši "Pasažieru vilciens" paspārnē. Uzņēmumā norāda, ka vilcienu kavējuma dēļ pasažieri var izmantot arī taksometru, pēcāk maksājuma čeku iesniedzot uzņēmumā "Pasažieru vilciens".

 "[To var izdarīt] gan elektroniski mājaslapā vivi.lv, protams, var arī klientu apkalpošanas centrā Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā. Ja ir kādas kases, tad droši tur var nākt. Var sūtīt pa pastu akciju sabiedrībai "Pasažieru vilciens" Pērses ielā 8, Rīgā. Svarīgi pielikt dokumentus – vilciena biļeti, dokumentus, kas apliecina, ka radušies kaut kādi zaudējumi, vajadzētu īsu aprakstiņu, pieņemsim, cilvēks gribēja braukt no Jūrmalas uz Rīgu, lai paspētu uz lidostu, tad tā arī jāieraksta: "Lai nenokavētu lidmašīnu, izmantoju taksometru." Tad pielikt klāt taksometra izmaksas. Protams, arī konta numuru, uz kurieni pārskaitīt naudu," skaidroja uzņēmuma vadītājs Rodžers Jānis Grigulis.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti