„Swedbank” aicina nekādā gadījumā to nedarīt un par šādiem e-pastiem informēt banku, un pateicas vērīgajiem klientiem, kas to jau izdarījuši.
Jebkuru šaubu vai aizdomu gadījumā banka aicina klientus nekavējoties sazināties ar banku, lai pārliecinātos par e-pasta autentiskumu. Galvenais finanšu drošības internetā likums - banka nekad nezvanīs, nesūtīts e-pastu un nelūgs no klienta rekvizītus, kuri nepieciešami elektronisko pakalpojumu izmantošanai, atgādina „Swedbank”.
Banka arī nekad nelūdz ievadīt visas internetbankas paroles.
Viltus vēstules un lapas izskats:
No: [email protected]
Kam: xxxxxxx
Labdien xxxxxxx,
Mēs nevarējām jūs sazvanīt uz jūsu tālruņa numuru xxxxxxxx. Drošības apsvērumu dēļ mēs atslēdzām iespēju veikt maksājumus no jūsu internetbankas. Lai atjaunotu iespēju veikt maksājumus no internetbankas lūdzam sinhronizēt kodu karti ar bankas serveri.
Lai sāktu kodu kartes sinhronizāciju, lūdzu sekojiet zemāk esošajai saitei,
http://ib.swedbank.lvss.me/private/sync/
Pēc kodu kartes sinhronizācijas jūsu internetbankas funkcionalitāte automātiski tiks atjaunota.
Ieva Stimbane
Privāto klientu nodaļa
"Swedbank" AS
Rīga, Balasta dambis 1a
Tel: xxxxxxxxxxxx