«Swedbank» atkal brīdina par krāpnieciskām viltus vēstulēm

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 9 gadiem.

Vairāki „Swedbank” klienti ir saņēmuši krāpnieciskus e-pastus it kā bankas vārdā ar saiti uz viltus mājaslapu, kurā pēc tam tiek lūgts ievadīt internetbankas kodu kartes paroles, informēja banka. 

 „Swedbank” aicina nekādā gadījumā to nedarīt un par šādiem e-pastiem informēt banku, un pateicas vērīgajiem klientiem, kas to jau izdarījuši.

Jebkuru šaubu vai aizdomu gadījumā banka aicina klientus nekavējoties sazināties ar banku, lai pārliecinātos par e-pasta autentiskumu. Galvenais finanšu drošības internetā likums - banka nekad nezvanīs, nesūtīts e-pastu un nelūgs no klienta rekvizītus, kuri nepieciešami elektronisko pakalpojumu izmantošanai, atgādina „Swedbank”.

Banka arī nekad nelūdz ievadīt visas internetbankas paroles.

 

Viltus vēstules un lapas izskats:

No:      [email protected] @lvss.me>

Kam:   xxxxxxx


Labdien xxxxxxx,

Mēs nevarējām jūs sazvanīt uz jūsu tālruņa numuru xxxxxxxx. Drošības apsvērumu dēļ mēs atslēdzām iespēju veikt maksājumus no jūsu internetbankas. Lai atjaunotu iespēju veikt maksājumus no internetbankas lūdzam sinhronizēt kodu karti ar bankas serveri.

Lai sāktu kodu kartes sinhronizāciju, lūdzu sekojiet zemāk esošajai saitei,

http://ib.swedbank.lvss.me/private/sync/

Pēc kodu kartes sinhronizācijas jūsu internetbankas funkcionalitāte automātiski tiks atjaunota.

Ieva Stimbane

Privāto klientu nodaļa

"Swedbank" AS

Rīga, Balasta dambis 1a

Tel: xxxxxxxxxxxx

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti