Lielbritānijā ceļ trauksmi par iespējami negodīgām reklāmām viesnīcu rezervācijā

Pienākusi atvaļinājumu sezona – arvien vairāk cilvēku metas ķert izdevīgos tūroperatoru un viesnīcu piedāvājumus. Taču Lielbritānijā konkurences uzraugi ceļ trauksmi – iespējams, viesnīcu rezervāciju vietnēs izmanto negodīgas reklāmas stratēģijas.

"Labākās cenas garantija" vai "zemākā cena" ir uzraksti, pie kuriem jau esam pieraduši, kad veicam rezervācijas saviem atpūtas ceļojumiem. Tāpat arī paziņojumi, kas norāda, cik daudz cilvēku skatās uz to pašu piedāvājumu, cik istabas vēl brīvas  un cik ilgi vēl būs zema cena.

Lielbritānijas konkurences uzraudzības padome bažījas, ka cilvēki šādi iekrīt rezervācijas vietņu slazdā – tiek radīts spiediens uz patērētāju izdarīt ātru un, iespējams, nepārdomātu izvēli. Turklāt, iespējams, tādi tiek pārkāpts arī patērētāju aizsardzības likums.

"Tas ir milzīgs sektors, kurā cilvēki tērē 40 miljardus gadā. Mēs uztraucamies par to, kā tiek pasniegta informācija sabiedrībai, un par to, vai šī informācija ir patiesa," atzina uzraudzības padomes pārstāvis Džordžs Lustijs.

Uzraudzības padome tādēļ pieprasījusi vairākām vietnēm sniegt paskaidrojumus un piedraudējusi pat ar tiesvedību.

Padome konkrētās vietnes gan nenosauc. Tā arī lūgusi atbildīgajām iestādēm izvērtēt reklāmas standartus, lai netiktu maldināti patērētāji. Uzraugs uzskata, ka ir svarīgi, ka cilvēki uzticas šīm vietnēm, jo tas ir populārākais veids, kā tiek plānoti ceļojumi. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Ekonomika
Ziņas
Jaunākie
Interesanti