Jautāts, ar ko Latvija ir pievilcīga jaunuzņēmumu izveidei, Kulbergs sacīja, ka tā nav viena lieta, bet vairāku apstākļu kopums. "No nodokļu viedokļa ir pievilcīga, arī no dzīves kvalitātes viedokļa."
Vienlaikus Kulbergs atzina, ka daudzko var uzlabot, lai atvieglotu jaunuzņēmumu izveidi un darbību, piemēram, mainot normatīvos aktus. "Nav obligāti jābūt finansiālam atbalstam no valsts," sacīja uzņēmējs. Vaicāts, ko tieši normatīvajos aktos vajadzētu uzlabot, Kulbergs minēja vienu piemēru – jaunuzņēmumiem ir tipiski dalīties ar kapitāldaļām, komandām. "Lai to darītu, nepieciešams pielāgot likumdošanu," sacīja uzņēmējs.
Viņš atzina, ka vēlētos, lai valsts amatpersonas, arī Valsts prezidents daudz vairāk runātu par Latvijas jaunuzņēmumiem, lai to veiksmes stāsti pasaulē izskanētu plašāk.
Valsts arī varētu nākt klajā ar savu piemēru un "noinovēt" lietas, kas ir tās atbildībā. "Tādas ir. Tas var būt sniega bumbas efekts – ja nāk valsts un iedrošina, tad daudzi var atsaukties no privātā sektora".
Kulbergs atzina, ka pēc sava jaunuzņēmuma "Funderful" pārdošanas ASV kompānijai strādā pie jauna produkta, kas ir tuvu palaišanai tirgū. Produkts paredz samazināt cilvēku pavadīto laiku preču iegādei internetā. "Iepirkšanās internetā kļuvusi par ikdienu. (..) Mēs visi esam milzīgā skrējienā, un, ja ir lietas, ko var atvieglot, mēs to atvieglojam," klāstīja Kulbergs.