Izsludināts slēgts konkurss par «Rail Baltica» Salaspils termināļa būvprojekta izstrādi

Dzelzceļa projekta "Rail Baltica" projekta ieviesējs Latvijā – uzņēmums "Eiropas Dzelzceļa līnijas" – izsludinājis slēgtu konkursu Salaspils TEN-T intermodālā kravu termināļa būvprojekta izstrādei un autoruzraudzībai, informēja  "Eiropas Dzelzceļa līniju" pārstāve Rita Voronkova.

"Rail Baltica" kravu pārkraušanas terminālis

Multimodalālais loģistikas centrs Salaspilī ("Rail Baltica" kravu pārkraušanas terminālis) ir paredzēts kā Baltijas centrālais loģistikas centrs, kura teritorijā plānots apstrādāt divu dzelzceļa sistēmu un auto transporta sauszemes kravas. 

"Rail Baltica" kravu pārkraušanas terminālī ir plānota vilcienu pieņemšana un to sastāvu formēšana, kā arī kravu operācijas ar konteineriem un vilcienu apstrāde, kuri pārvadā kravas automašīnas pilnībā vai puspiekabes, tādējādi nodrošinot pakalpojumus arī autopārvadātājiem.

"Rail Baltica" kravu pārkraušanas terminālis būs pamats, lai attīstītu un nodrošinātu kravu pārvadājumus starptautiskajos koridoros gan ziemeļu – dienvidu, gan austrumu – rietumu virzienā.

Avots: "Eiropas dzelzceļa līnijas"

Konkurss norisināsies divos posmos. Pirmajā posmā notiks kandidātu atlase, otrajā – kandidātu piedāvājumu iesniegšana un vērtēšana, iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršana.

 

Konkursā tiek aicināti piedalīties pieredzējuši projektētāji: kandidātam  pēdējo septiņu gadu laikā ir jābūt profesionālai pieredzei, kas saistīta ar intermodālā kravu pārkraušanas termināļa projektēšanu, ieskaitot 1435 mm dzelzceļa sliežu ceļus ar iespēju vienlaikus apkalpot vairākus kravas vilcienus; konteineru uzglabāšanas laukuma projektēšanā; 1520 mm dzelzceļa kravas stacijas projektēšanā ar noteiktu skaitu pieņemšanas – nosūtīšanas sliežu ceļu; dzelzceļa sliežu ceļu projektēšanā, kas paredzēta autotransporta pārvadājumu nodrošināšanai, kā arī autoceļu projektēšanā.

Lai šis projekts noritētu raitāk un potenciālais konkursa uzvarētājs uzreiz varētu ķerties pie darba, šobrīd tiek gatavota būvniecības ieceres dokumentācija.

To veic apvienība, kas sastāv no "Egis Rail", "DB Engineering & Consulting" un "Olimps Rīgas", skaidroja uzņēmumā.

Konkursa pirmā posma pieteikumu iesniegšanas termiņš – 2020. gada 20. novembris plkst. 14. Līguma izpildes laiks –  27 kalendāra mēneši no līguma spēkā stāšanās dienas. Autoruzraudzības termiņš –  līdz būvju pieņemšanai ekspluatācijā.

Iepirkuma līgums tiek līdzfinansēts no Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta (EISI).

KONTEKSTS:

Dzelzceļa projekta "Rail Baltica" īstenotājs Latvijā "Eiropas Dzelzceļa līnijas" 2019. gada  augusta sākumā izsludināja iepirkumu par "Rail Baltica" kravu pārkraušanas termināļa Salaspilī būvniecības ieceri un precizējošas ietekmes uz vidi novērtējumu.

"Eiropas Dzelzceļa līniju" mājaslapā pieejamā informācija liecina, ka 2019. gada septembra otrajā pusē izbeigts iepirkums par "Rail Baltica" kravu pārkraušanas termināļa Salaspilī būvniecības ieceri un precizējošas ietekmes uz vidi novērtējumu, jo līdz iepirkuma termiņa beigām nebija saņemts neviens pieteikums, kas atbilstu nosacījumiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Ekonomika
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt