Cilvēki vairāk izmanto e-iepirkšanās pakalpojumus un svētkos vairāk sūta pastkartes

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Pieaugusi iedzīvotāju interese vairāk izmantot pasta pakalpojumus. Lielāko daļu pasta apgrozījuma veido sīkpaku saturs jeb preces, ko iedzīvotāji iegādājas internetā. Gada laikā vēstuļu korespondences apjoms veido sešus miljonus vēstuļu un sīkpaku kopā. Palielinājusies arī iedzīvotāju vēlme draugus un tuviniekus iepriecināt ar roku rakstītām vēstulēm un kartītēm svētkos.

Latvijas Pasta pārstāve Gundega Vārpa par pasta pakalpojumiem
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

"Cilvēku aktivitāte izmantot pasta pakalpojumus ir ļoti augsta, jo saistībā ar e-komercijas strauju attīstību sīkpaku apjoms, kas arī skaitās kā vēstuļu korespondence, Latvijas Pastā tikai aug," norāda Latvijas Pasta pārstāve Gundega Vārpa.

"Šī gada janvārī – maijā cilvēki jau ir saņēmuši vairāk nekā 3,1 miljonu vienību sīkpaku sūtījumu, un arī tas jau ir par nepilnu miljonu vienību vairāk nekā attiecīgajā periodā 2016.gadā. Tā kā varētu teikt, ka tas pasta sūtījumu apjoms jeb, pareizāk sakot, veids ir transformējies," uzsver Vārpa. "Parasto vēstuļu apjoms, ko cilvēki sūta cits citam, viņš kaut kādā ziņā turas stabilā līmenī un tajā Ziemassvētku periodā, kas ir decembris, šis vēstuļu korespondences apjoms vienmēr pieaug, salīdzinot pret sūtījumiem visa gada griezumā."

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti