"Cilvēku aktivitāte izmantot pasta pakalpojumus ir ļoti augsta, jo saistībā ar e-komercijas strauju attīstību sīkpaku apjoms, kas arī skaitās kā vēstuļu korespondence, Latvijas Pastā tikai aug," norāda Latvijas Pasta pārstāve Gundega Vārpa.
"Šī gada janvārī – maijā cilvēki jau ir saņēmuši vairāk nekā 3,1 miljonu vienību sīkpaku sūtījumu, un arī tas jau ir par nepilnu miljonu vienību vairāk nekā attiecīgajā periodā 2016.gadā. Tā kā varētu teikt, ka tas pasta sūtījumu apjoms jeb, pareizāk sakot, veids ir transformējies," uzsver Vārpa. "Parasto vēstuļu apjoms, ko cilvēki sūta cits citam, viņš kaut kādā ziņā turas stabilā līmenī un tajā Ziemassvētku periodā, kas ir decembris, šis vēstuļu korespondences apjoms vienmēr pieaug, salīdzinot pret sūtījumiem visa gada griezumā."