Dīss norādīja, ka tik būtisks samazinājums nozīmē sāpīgu revolūciju, nevis pārvaldāmu pāreju. Cilvēkiem nākotnē vairs nebūšot pieejami Vācijā ražoti lēti mazi automobiļi. Pārāk ambiciozi Eiropas Savienības (ES) mērķi automašīnu izplūdes gāzu samazināšanai varot novest arī pie vismaz 100 tūkstoš darbvietu likvidēšanas.
Tikmēr žurmālisti atgādina, ka Eiropas Komisija bija ierosinājusi jauno mašīnu gāzu izmešu apjomu līdz 2030.gadam samazināt par 30% un šo plānu atbalstīja arī autoražošanas lielvalsts Vācija. Taču Eiropas Parlaments pagājušajā nedēļā atbalstīja ambiciozāku mērķi – samazinājumu par 40%.
Savukārt ES dalībvalstu vides ministri šonedēļ Luksemburgā vienojās, ka no 2020.gada līdz 2030.gadam mēģinās panākt auto izplūdes gāzēs esošā oglekļa dioksīda emisijas samazināšanu par 35%.