«Coca-Cola» uz laiku aptur reklāmas sociālajos medijos

ASV bezalkoholisko dzērienu rūpniecības uzņēmums "The Coca-Cola Company" piektdien, 26. jūnijā, paziņoja, ka tas uz vismaz 30 dienām apturēs savas reklāmas sociālajos medijos, kamēr tie pienācīgi neapkaro rasistisku saturu savās platformās.

"Rasismam nav vietas pasaulē, un rasismam nav vietas sociālajos medijos," īsā paziņojumā sacīja uzņēmuma vadītājs Džeimss Kvinsijs.

Viņš sacīja, ka sociālo mediju uzņēmumiem ir jānodrošina "lielāka atbildība un caurskatāmība".

"Coca-Cola" izmantos šo pauzi "mūsu reklāmas politikas izvērtēšanai, lai noteiktu, vai ir vajadzīga [tās] pārskatīšana", teica Kvinsijs.

Uzņēmums paziņoja raidsabiedrībai CNBC, ka šis reklamēšanās "pārtraukums" nenozīmē pievienošanos kustībai, kuru pagājušonedēļ uzsāka afroamerikāņu un pilsoniskās sabiedrības organizācijas.

Šī koalīcija, starp kuras dalībniekiem ir Nacionālā asociācija par melnādaino emancipāciju (NAACP), ir aicinājusi uzņēmumus izbeigt reklamēšanos sociālajā tīklā "Facebook", izmantojot mirkļbirku #StopHateForProfit.

Lielbritānijas un Nīderlandes patēriņa preču uzņēmums "Unilever" piektdien paziņoja, ka līdz gada beigām aptur reklamēšanos sociālajos tīklos "Facebook", "Twitter" un "Instagram" Savienotajās Valstīs ''polarizēta vēlēšanu perioda" dēļ.

"Unilever" pievienojās vairākiem zīmoliem, kas nolēmuši apturēt reklamēšanos "Facebook", uzskatot, ka šis sociālo tīklu milzis nav pietiekami apkarojis naida runu un kūdīšanu uz vardarbību. 

"Facebook" piektdien paziņoja, ka aizliegs "plašākas kategorijas naidīgu saturu" reklāmās savā platformā, marķēs potenciāli kaitīgus vai maldinošus ziņojumus savā platformā, un spers soļus, lai izskaustu naidīgu saturu reklāmās.

“Mēs paplašināsim savu reklāmas politiku, lai aizliegtu apgalvojumus, ka cilvēki no noteiktas rases vai etniskās piederības vai nacionālās izcelsmes, reliģiskās piederības vai kastas, vai cilvēki ar noteiktu seksuālo vai dzimumidentitāti vai konkrētu imigrācijas statusu apdraud kāda cita fizisko drošību vai veselību vai izdzīvošanu,” norādīja "Facebook" dibinātājs un vadītājs Marks Zakerbergs.

Boikota dēļ “Facebook” akciju cena nokritās par vairāk nekā 8 procentiem, un Zukerbergs līdz ar to zaudēja trešā bagātākā cilvēka pasaulē statusu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Pasaulē
Ziņas
Jaunākie
Interesanti