"Mēs esam apņēmušies aizstāvēt cilvēktiesības. Mūsu zīmoli ir spēruši soļus, lai ierobežotu pieeju saviem pakalpojumiem Krievijā, un pabeigs aiziešanu no Krievijas tirgus līdz 30. jūnijam," teikts "Match Group" publicētajā pārskatā.
Pēc tam, kad Krievija pagājušā gada februārī sāka pilna mēroga iebrukumu Ukrainā, par aiziešanu no Krievijas tirgus paziņoja virkne Rietumu digitālo pakalpojumu sniedzēju, piemēram, "Spotify" un "Netflix".
Pēc investīciju analītiķa Džefa Pērkinsa domām, tas bijis pareizs solis.
"Uzticamam zīmolam ir jādomā par savu tēlu, un neizskatās labi, ja tas turpinātu darboties valstī, pret kuras galvu izvirzīta Starptautiskās Krimināltiesas apsūdzība," aģentūrai "Reuters" norāda Pērkinss.
Starptautiskā Krimināltiesa martā izdeva Krievijas prezidenta Vladimira Putina aresta orderi saistībā ar apsūdzībām par Ukrainas bērnu deportāciju.