Skeletonistus no pjedestāla jaunatnes olimpiskajās spēlēs šķir simtdaļas

Latvijas skeletona braucēji jaunatnes ziemas olimpiskajās spēlēs Lilehammerē piektdien cīnījās par medaļām, tomēr līdz pjedestālam nedaudz pietrūka gan puišu, gan meiteņu konkurencē, liecina organizatoru informācija. Ceturto vietu ieguva Kristiāna Paula Lāce, kuru no bronzas godalgas šķīra viena sekundes simtdaļa, un Krists Netlaus.

Lāce pēc pirmā brauciena ieņēma 6.vietu, taču otrajā braucienā sasniedza trešo rezultātu, kas ļāva sasniegt ceturto pozīciju kopvērtējumā, tomēr bronzas laureāte francūziete Agate Besāra bija vienu simtdaļu ātrāka. Uzvarēja Feja Ešlija Piteveja no Lielbritānijas.

Pretējas sekmes braucienos bija Dārtai Esterei Zuntei - ar vienas sekundes simtdaļas pārsvaru sasniegusi trešo pozīciju pirmajā braucienā, jaunā sportiste otrajā braucienā bija desmitā un summā atkāpās uz 5.vietu. 

Puišiem ceturtajā vietā pēc pirmā brauciena bija Krists Netlaus, un arī otrajā braucienā viņš sasniedza ceturto rezultātu. No bronzas medaļnieka vācieša Robina Šneidera latvieti šķīra 0,08 sekundes. Par čempionu kļuva krievs Jevgēņijs Rukosujevs.

Jau vēstīts, ka kamaniņu sportā jaunatnes olimpisko spēļu čempiona titulu Lilehammerē izcīnīja Kristers Aparjods, bet Deniss Vasiļjevs ieguva sudraba medaļu daiļslidošanā.

Jaunatnes ziemas olimpiskajās spēlēs, kas beigsies svētdien, Latviju pārstāv 16 sportisti septiņos sporta veidos - daiļslidošanā, šorttrekā, distanču slēpošanā, kalnu slēpošanā, kamaniņu sportā, skeletonā un biatlonā.

Kalnu slēpotājs Žaks Gedra piektdien nefinišēja pirmajā slaloma braucienā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt