Sadaļas Sadaļas

4. studija

Zemitāna tilta kāpņu drošība un izskats jau gadiem ilgi biedē gājējus

4. studija

Ceturtā studija

Padoms bez maksas. Funkcionālā fitnesa un veselības trenere Nika Linde

Fitnesa trenere: Pareizāks mērķis sportošanai ir laba veselība, nevis izskats

Pareizāks mērķis sportošanai ir veselības uzlabošana un rūpes par ķermeni, nevis izskats, LTV raidījumam “4. studija” teica fitnesa trenere Nika Linde. Tādā gadījumā ir lielākas izredzes arī saglabāt motivāciju kustēties, jo pašsajūtas uzlabošanās novērojama teju uzreiz, pauda trenere.

Padoms bez maksas

Vēlies saņemt padomu par dažādiem jautājumiem? Tev var palīdzēt raidījuma "4. studija" un LSM.lv rubrika "Padoms bez maksas", kurā viesojas dažādi speciālisti.

Pirmdien, 17. maijā, rubrikā viesosies Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) Apdrošināšanas un pensiju uzraudzības departamenta direktore Evija Dundure.

Sarnas temats būs Latvijas pensiju sistēmas trīs līmeņi: kā parūpēties par savu labklājību un finansēm nākotnē.

Savu jautājumu ekspertiem var sūtīt "Whatsapp" uz numuru 28 390 044!

Atbildes meklē LSM.lv rakstos un LSM.lv Facebook tiešraidē pirmdien pulksten 19.00!

Linde skaidroja, ka patīkams vieglums ķermenī ir sajūtams jau pēc trim treniņiem. Atliek patrenēties nedēļu, lai pieplūstu enerģija, būtu labāks miegs vai pazustu galvassāpes: “Tik daudz dažādu momentu, kas jau ir sasniegums, bet mēs par to nerunājam.

Mēs runājam tikai par tiem kilogramiem. Un tas, man šķiet, ir nepareizi jau saknē”.

“Ja runājam par vizuālo aspektu, tad tiešām ir vajadzīgs diezgan ilgs laiks, lai sasniegtu pirmos rezultātus. […] Labā gadījumā tas ir trīs vai četras nedēļas ilgs pārdomāts darbs ar treniņu programmu plus ēšana,” skaidroja trenere.

Uzsākot sportot, Linde ieteica neizvēlēties pārāk tālejošus mērķus, jo, nejūtot iedomāto atdevi, cilvēks var salūzt: ”Mēs noliekam sev mērķi – es pazaudēšu desmit kilogramus, un sajutīšos labi tikai tad, kad to izdarīšu. Bet patiesībā – uzvara ir katrs treniņš, ko tu paveic ceļā uz mērķi. Tas ir galējais mērķis, bet mums ir jāuzstāda mazie mērķi. Tātad trīs reizes nedēļā es iešu sportot vai būšu aktīvs – ieviesīšu ikdienas aktivitātes, pastaigas, sākšu piedomāt par ēšanu.”

Katram treniņam jau vajadzētu būt kā mazai uzvarai, par ko izjūtot gandarījumu, vairojas arī motivācija. “Nevis domāt par to galējo, bet domāt, ka man [treniņi bijuši] desmit dienas. Super, es apsveicu sevi! Nākamās desmit dienas, ideāli, jau divdesmit – tūlīt būs mēnesis! Tādas mazas lietas – tas ir tas, kas notur cilvēku ilgtermiņā,” uzsvēra Linde.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Tautas sports
Dzīve & Stils
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt