Katalogu jau 2019. gadā izveidoja Latvijas Lauku konsultāciju centrs, lai parādītu, kādu produktu daudzveidību piedāvā ražotāji reģionos. No 1000 kataloga "novadagarsa.lv" dalībniekiem kataloga sadaļā ''e-tirgus'' pagaidām gan būs pārstāvēti vien astoņi, kopumā piedāvājot 63 produktus.
Taču virtuālā tirgus izveidotāji cer, ka tā galdi un apcirkņi piepildīsies ātri.
Ar ko šis e-tirgus atšķirsies no citiem interneta veikaliem, skaidroja projekta vadītāja Elīna Ozola: "Gribam saglabāt, lai tas nav kā veikals, bet lai paliek tirgus sajūta, tirgus garša. Digitāli ir jāpiepilda grozs, bet visa komunikācija par pārtikas produkta saņemšanu paliek ar ražotāju. Vienīgi ar to garšošanu varētu būt problēma, bet tieši tāpēc "Novada garša" organizē dažāda veida pasākumus. Arī šogad mums bija četri reģionālie pasākumi, kur aicinājām jebkuru interesentu braukt un satikt ražotājus klātienē."