Situācija slimnīcās turpina pasliktināties
Covid-19 dēļ situācija slimnīcās turpina pasliktināties.
Dažās slimnīcās ir aizņemtas visas Covid pacientu gultas.
Tāpēc var būt tā, ka pacientu ved uz tālāku slimnīcu.
Plānveida pakalpojumu slimnīcās būs mazāk līdz ārkārtējās situācijas beigām.
Latvijā turpina vakcinēt pret Covid-19
Latvijā pret Covid-19 vakcinēti nepilni 10 procenti slimnīcās strādājošo.
Premjers prasa skaidru vakcinācijas plānu.
Zāļu valsts aģentūra nedomā, ka vakcinācija notiek lēni.
Speciālisti saka, ka pirmās dienas nav rādītājs.
Turpmāk vakcinācijā iesaistīs visas slimnīcas, kurās nonāk koronavīrusa pacienti.
Šobrīd ir viena vakcīna, kas atļauta Eiropā.
Tuvākās dienās apstiprinās vēl vienu, bet janvāra beigās vēl trešo.
Plaša sabiedrības vakcinācija varētu sākties vasaras vidū.
Rīgā lielākā daļa Covid-19 saslimušo
Aizvadītajā diennaktī Latvijā 621 cilvēkam atklāja Covid-19, 12 miruši.
Pārbaudīja vairāk nekā piecus ar pusi tūkstošus cilvēku.
Vairāk nekā trešdaļa jauno gadījumu ir Rīgā.
Saslimušo skaits turpina palielināties arī Daugavpilī un Rēzeknē.
Pirmo reizi slimnīcās ir vairāk nekā 1200 pacientu.
72 pacienti ir tik slimi, ka viņiem jācīnās par dzīvību.
Skolas varētu atsākt mācības klātienē
Mazākās klases un izlaiduma klases nākamnedēļ varētu atsākt skolā mācīties klātienē.
Šādu iespēju apsver politiķi.
Mazākajām klasēm bija pagarināts brīvlaiks.
Vecākajām klasēm mācības atsākās šonedēļ, bet attālināti.
Politiķi domā, ka skolas var ievērot visas drošības prasības, lai mācības notiktu.
Izglītības ministrija negrib pagarināt mācību gadu.
Deputātei Reizniecei-Ozolai jauns amats

Saeimas deputātei Danai Reizniecei-Ozolai būs ļoti augsts amats Starptautiskajā Šaha federācijā.
Tāpēc viņa atteiksies no deputāta vietas Saeimā.
Federācijā ir 190 valstu un desmitiem miljonu sportistu.
Tā ir lielākā un ietekmīgākā šaha organizācija pasaulē.
Glābējsilītē atstāj zīdaini
Bērnu slimnīcas glābējsilītē atstāja meitenīti.
Mediķi saka, ka viņa ir vesela.
Meitenītei ir apmēram 4–5 dienas.
Mazulīte sver četrus kilogramus un ir 52 centimetrus gara.
Šis ir pirmais mazulis šogad, kurš ielikts Bērnu slimnīcas glābējsilītē.
Izvēlēts gada putns
Gada putns būs laukirbe.
Tas tāpēc, lai cilvēki aizdomātos par videi saudzīgu saimniekošanu laukos.
Laukirbe ir brūni raibs, drukns baloža lieluma putns.
Tam ir īsas, spēcīgas kājas un īsa aste.
Putni sastopami grāvmalās, mežmalās, ganībās un citviet.
Par novērojumiem, kas saistīti ar šo putnu, jāziņo portālā dabasdati.lv vai arī mobilajā lietotnē.
Lielbritānija aizstāv Asanžu
Interneta kompānijas ''Wikileaks'' dibinātāju Džulienu Asanžu nedrīkst izdot tiesāšanai Amerikas Savienotajās Valstīs.
Tā lēma britu tiesnese.
Viņa baidās par Asanža dzīvību.
ASV viņu apsūdz par spiegošanu.
ASV valdība spriedumu pārsūdzēs.
Irāna sāk urāna bagātināšanu
Irānas valdība sāk urāna bagātināšanu līdz 20% līmenim.
Tas krietni pārsniedz to, ko paredz kodolvienošanās.
Izraēlas premjers paziņojis, ka patiesais Irānas nodoms ir būvēt atomieročus.
Izraēla to nekad nepieļaušot.
Eiropas Komisijas pārstāvis saka, ka jāskatās vai Irānas vārdiem sekos darbi.
Lietuvā pagarina Covid-19 ierobežojumus
Lietuvā līdz janvāra beigām pagarināti stingrie pārvietošanās ierobežojumi.
Tie aizliedz bez nopietna iemesla atstāt savu pašvaldību.
Ierobežojumus vēl varētu pārskatīt janvāra vidū.