Ziņas vieglajā valodā 30. decembrī

Ziņas vieglajā valodā 30. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 30. decembrīPārsla Saktiņa

 

 

Latvijā ieviesta komandantstunda

Latvijā ieviesta komandantstunda – no pulksten 22 līdz 5 no rīta cilvēkiem jāatrodas mājās.

Uz ielas drīkst atrasties tikai tad, ja vajadzīga ārsta palīdzība cilvēkam vai dzīvniekam.

Drīkst doties uz darbu un atgriezties mājās no darba.

Komandantstundas laikā, atrodoties sabiedriskā vietā, jābūt līdzi pasei vai ID kartei.

Jābūt arī pašapliecinājumam vai darba devēja izziņai.

Sabiedriskais transports turpinās kursēt.

Latvijā - rekordliels Covid-19 inficēto skaits

Latvijā aizvadītajā diennaktī atklāja 1367 jaunus ar Covid-19 inficētos.

Tik daudz vienā diennaktī atklāj pirmo reizi.

Slimnīcās ārstējas 1058 Covid-19 pacienti, no tiem 60 ar smagu slimības gaitu.

Stacionēto skaits jau vairākas dienas pārsniedz tūkstoti.

Ļoti daudz Covid-19 pacientus trešdien atveda uz Stradiņa slimnīcu.

Tur aizpildītas gandrīz visas gultas.

Reģionu slimnīcās situācija ir labāka.

Vēl vairākas nedēļas stacionārie pakalpojumi būs ierobežoti.

Par ambulatoro pakalpojumu ierobežojumiem valdība lems atkarībā no Covid-19 izplatības.

Ģimenes ārsti strādās svētku dienās

Ģimenes ārsti konsultēs arī svētku dienās.

Daļa ārstu konsultēs attālināti, bet daļa pēc pieraksta pieņems arī klātienē.

Veselības ministrija sola arī novērst traucējumus e-veselības darbībā.

Ārsti satraucas arī par aizsarglīdzekļiem.

To rezerves samazinās.

Ministrijā saka, ka aizsarglīdzekļus piegādās nākamā gada sākumā.

Atļaus pasažieru satiksmi ar Apvienoto Karalisti

No janvāra atjaunos pasažieru pārvadājumus uz un no Apvienotās Karalistes.

Tā lēmusi valdība.

Atjaunot pārvadājumus rekomendē Eiropas Komisija.

Ieceļotājiem no Apvienotās Karalistes ir pienākums lidostā veikt Covid-19 testu.

To apmaksās valsts.

Ieceļotājs testu varēs neveikt, ja apliecinās, ka ir izslimojis Covid-19 vai tuvāko 72 stundu laikā jau veicis testēšanu.

Parakstīta Lielbritānijas un ES tirdzniecības vienošanās

Eiropas Savienības (ES) vadītāji un Lielbritānijas premjerministrs Boriss Džonsons trešdien, 30. decembrī, parakstīja Lielbritānijas un Eiropas Savienības tirdzniecības vienošanos.

Tā stāsies spēkā 1. janvārī.

Būs noslēdzies gandrīz gadu ilgs pārejas periods pēc Lielbritānijas izstāšanās no Eiropas savienības.

Vienošanās regulēs abu pušu turpmākās attiecības.

ES un Ķīna vienojas par jaunu investīciju līgumu

Eiropas Savienība un Ķīna ir vienojušās par jauno investīciju līgumu.

Tas ļaus Eiropas uzņēmumiem vieglāk piekļūt Ķīnas tirgum.

Sarunas starp Briseli un Pekinu bija sarežģītas un ilga aptuveni septiņus gadus.

Sarunas bija iespējams noslēgt, jo Ķīna piekāpās vairākos Eiropai būtiskos jautājumos.

Tomēr Eiropas Parlaments vienošanos varētu neatbalstīt, jo Ķīnā ir piespiedu darba nometnes.

Ķīna to noliedz.

Izdots Paula trio džeza albums

Izdota Maestro Raimonda Paula trio džeza plate "Pastaiga pa Rīgu".

Raimonds Pauls. 2020. gada septembris.

Džeza albums ir veltījums Rīgai.

Tas tapis pandēmijas ierobežojumu laikā.

Kompaktdisku "Pastaiga pa Rīgu" plānots izdot nākamgad.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt