Ziņas vieglajā valodā 3. novembrī

Ziņas vieglajā valodā 3. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 3. novembrīPārsla Saktiņa

Piektdien plāno ieviest ārkārtējo situāciju

Latvijā ieviesīs ārkārtējo situāciju.

Par to otrdien vienojās valdība.

Gala lēmumu valdība pieņems piektdien.

Ārkārtējā situācija jāievieš, lai ierobežotu saslimstību ar Covid-19.

Arī slimnīcu iespējas samazinās.

Pašlaik Covid-19 slimniekiem paredzētās gultas ir piepildītas.

Veselības ministre Ilze Viņķele ("Attīstībai/Par!") saka, ka kritiska situācija būs, ja Covid-19 pacientu skaits slimnīcās pārsniegs 500.

Valdība otrdien uzklausīja ekspertus.

Viņi saka, ka saslimstība ar Covid-19 pieaug, taču slimība vairs neizplatās tik ātri.

Arī bērni slimo mazāk nekā pirms divām nedēļām.

Taču kopumā situācija neuzlabojas.

Visvairāk slimo cilvēki vecumā no 15 līdz 49 gadiem.

Slimo arī ārsti, medmāsas, pacienti slimnīcās un sociālās aprūpes namos.

Epidemiologi domā, ka jābūt stingrākiem ierobežojumiem.

Aizvadītajā diennaktī Latvijā 171 jauns Covid-19 gadījums

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāts vēl 171 jauns Covid-19 gadījums.

Divi slimnieki miruši.

Visvairāk inficēto reģistrēja Rīgā, bet daudz saslimušo ir arī Saulkrastu novadā.

Slimnīcās ievietoti vēl 36 Covid-19 pacienti. Slimnīcās ārstējas 249 Covid-19 pacienti, 13 ar smagu slimības gaitu.

Lietuvā plāno karantīnu; Igaunijā Covid-19 atklāj 80 cilvēkiem

Igaunijā aizvadītajā diennaktī Covid-19 atklāts vēl 80 cilvēkiem, bet Lietuvā gandrīz 900.

Lietuvā pieci saslimušie nomira.

Arī Lietuvas valdība gatavojas ieviest valstī karantīnu.

Tas nozīmē, ka būs slēgtas kafejnīcas un restorāni, sporta klubi un baseini.

Mazie bērni varēs apmeklēt bērnudārzus un sākumskolu.

Vecāko klašu skolēni mācīsies gan mājās, gan skolā.

ASV notiek prezidenta vēlēšanas

Amerikas Savienotajās Valstīs (ASV) otrdien notiek prezidenta vēlēšanas.

Amerikāņiem jāizvēlas, vai balsot par pašreizējo prezidentu republikāni Donaldu Trampu vai par demokrātu Džo Baidenu.

Vēlētāji šajās vēlēšanās ir ļoti aktīvi.

Gandrīz 100 miljoni jau nobalsoja iepriekšējā balsošanā.

Attēlā Džo Baidens (no kreisās) un Donalds Tramps

Austrijā – sēras pēc terorakta

Austrijā izsludinātas trīs dienu sēras.

Pirmdienas vakarā galvaspilsētas Vīnes centrā terorists nogalināja četrus cilvēkus, bet ievainoja vēl 14.

Tas bija terorakts.

Teroristu nošāva policija.

Viņš atbalstīja teroristisko grupējumu “Islāma valsts”.

Baltkrievijā sāk strādāt Astravjecas atomelektrostacija

Baltkrievija otrdien sāka ražot elektroenerģiju Astravjecas atomelektrostacija.

Tā atrodas netālu no Lietuvas robežas.

Baltijas valstis Astravjecas atomelektrostaciju uzskata par nedrošu.

Otrdien arī Latvijas valdība paziņoja, ka Latvija neiepirks elektrību no Baltkrievijas.

Krievijai būs jāpierāda, ka elektrība, ko tā pārdod Latvijai, nav ražota Baltkrievijā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt