Ziņas vieglajā valodā 29. oktobrī

Ziņas vieglajā valodā 29. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 29. oktobrīPārsla Saktiņa, Solveiga Leitlande

 

 

Nosaka sodus par sejas masku nelietošanu

Pēc trijām nedēļām – no 20. novembra – par sejas maskas nelietošanu varēs sodīt.

Tas būs pārkāpums.

Sods būs līdz 50 eiro.

Tā nolēma Saeima.

Trūcīgiem cilvēkiem maskas sagādās valsts, bet izdalīs pašvaldības.

 

Latvijā vēl 251 cilvēkam atklāj Covid-19 

Latvijā ar Covid-19 saslimis vēl 251 cilvēks.

Tik daudz saslima arī vakar.

Slimnīcās ārstējas gandrīz 200 Covid-19 slimnieku.

Ļoti daudz saslimušo ir Lietuvā.

Tur aizvadītajā diennaktī Covid-19 atklāts 950 cilvēkiem, seši cilvēki Lietuvā miruši.

Igaunijā konstatēti 82 jauni Covid-19 gadījumi.

 

Slimnīcās jābūt daļai brīvu gultu

Lielajās slimnīcās visu laiku jābūt nelielai daļai brīvu gultu.

Tā uzskata Veselības ministrijā.

Brīvas gultas vajadzīgas, lai slimnīcas varētu uzņemt jaunus pacientus ar jebkuru saslimšanu.

Slimnīcās jābūt arī nodaļām, kurās slimnieki gaida Covid-19 testu rezultātus.

Tuvākajā laikā veidos speciālas Covid-19 slimniekiem paredzētas slimnīcas.

Šobrīd vēl nav zināms, kuras slimnīcas tās būs.

Savukārt Covid-19 pacientiem, kuri ārstējas mājās, nodrošinās arī ambulatoros pakalpojumus.

 

Eiropā strauji pieaug saslimšana ar Covid-19

Covid-19 saslimšana Eiropā izplatās strauji.

Eiropas valstis ievieš stingrus ierobežojumus.

Dažās valstī tie ir stingrāki, nekā bija pavasarī.

Šodien Spānijas parlaments uz pusgadu pagarināja ārkārtas stāvoklis.

Tas būs spēkā līdz 9. maijam.

 

Baltkrievijā turpinās valsts mēroga streiks

Baltkrievijā ceturto dienu turpinās valsts mēroga streiks.

To rosināja opozīcija.

Streikotāji pieprasa Aleksandra Lukašenko atkāpšanos.

Taču uzņēmumu vadība streikotājus atlaiž no darba.

Arī studentus izslēdz no augstskolām, ja viņi atbalsta streiku.

Baltkrievija šodien slēgusi savu robežu.

Valstī ļauj iebraukt tikai kravas transportam un diplomātiem.

No valsts izlaiž visus, kas vēlas izbraukt.

Taču šoferus brīdina, ka atpakaļ Baltkrievijā viņi netiks.

 

Laika ziņas

Rīt Latvijā būs apmācies.

Gaidāms lietus.

Vairāk līs austrumos, īpaši Latgalē.

Dažubrīd lietus būs stiprs.

Naktī vietām būs bieza migla.

Vējš būs lēns.

Gaisa temperatūra naktī +6..+11 grādi, dienā +8..+12 grādi.

Rīgā naktī ap +8 grādiem, dienā līdz +11 grādiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt