Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 27. aprīlī

Ziņas vieglajā valodā 27. aprīlī. 

 

Ziņas vieglajā valodā 28.aprīlīPārsla Saktiņa

Ikviens Latvijā poti pret Covid-19 varēs saņemt jau no 3. maija

Ikviens cilvēks Latvijā poti pret Covid-19 varēs saņemt jau no 3. maija.
Par to otrdien, 27. aprīlī, vienojās valdība.
Pagaidām vakcinē prioritāro grupu cilvēkus.
Prioritāro grupu sarakstu papildina.
Piemēram, no otrdienas, 27. aprīļa, poti var saņemt arī ieslodzītie un cilvēki patversmēs.

Latgalē piektdien un sestdien notiks izbraukuma vakcinācija ar mobilajām teltīm.
Teltis nodrošinās armija.
Latgalē ir viszemākā interese par vakcinēšanos.
Daugavpilī vakcinēti tikai 5% iedzīvotāju.
Visvairāk vakcinēto ir Kurzemē 15,6%

Valdība pagaidām nelemj par ierobežojumu mīkstināšanu

Valdība lēmumus par ierobežojumu izmaiņām pagaidām nepieņēma.
Par to būs valdība spriedis pēc divām nedēļām (11. maijā).
Eksperti uzskata, ka drošības pasākumus vēl nedrīkst atvieglot.
Ekonomikas ministrija gribēja no 1. maija atļaut kafejnīcām atvērt āra terases.
Taču saslimstība ar Covid-19 pieaug, tāpēc ierobežojumu atvieglošana ir riskanta.
Tā uzskata eksperti.

Latvijā atklāti vēl 596 jauni Covid-19 gadījumi

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāti vēl 596 jauni Covid-19 gadījumi, 4 saslimušie miruši.
Veikti ap 20 000 testu, un pozitīvi bija 3%.
Slimnīcās pieaudzis Covid-19  pacientu skaits.
Patlaban tajās ārstējas 723 ar Covid 19 saslimušie.
88 ir smaga slimības gaita.


Latvijā pirmo reizi konstatēts koronavīrusa Brazīlijas paveids

Latvijā pirmo reizi konstatēts koronavīrusa Brazīlijas paveids.
Ar to saslimis kāds tālbraucējs, kurš varētu būt inficējies Itālijā.
Savukārt Dienvidāfrikas paveids apstiprināts 15 cilvēkiem.
Visvairāk Latvijā patlaban izplatās Covid-19 lipīgais Lielbritānijas paveids.

Covid-19  strauji izplatās Indijā

Ļoti strauji Covid 19 izplatās Indijā.
Jau sesto dienu inficēto skaits pārsniedz 300 000.
Slimnīcās nav gultasvietu un skābekļa.
Otrdien, 27. aprīlī, Indija saņēma pirmo ārvalstu palīdzības kravu.
Palīdzību sola arī Lielbritānija, ASV un Vācija.
Citas valstis arī satraucas, ka Indijas koronavīrusa paveids izplatīsies citur.
Vairākas valstis aizliegušas ieceļot no Indijas.

Eiropas Parlaments balso par tirdzniecības līgumu ar Lielbritāniju

Eiropas Parlaments otrdien, 27. aprīlī, balso par tirdzniecības līgumu ar Lielbritāniju.
Līgums noteiks turpmākās attiecības starp Eiropas Savienību un Apvienoto Karalisti.
Ar šo balsojumu būs pielikts punkts Lielbritānijas izstāšanās procesam.
Eiropas Parlamenta balsojuma iznākums būs zināms trešdien.
Visticamāk, ka vairums deputātu atbalstīs tirdzniecības līguma ratifikāciju.

"British Airways" uz laiku atsāks lidojumus starp Rīgu un Londonu

Lielbritānijas nacionālā aviokompānija "British Airways" šovasar uz laiku atsāks lidojumus starp Rīgu un Londonu.
Lidojumi būs trīs reizes nedēļā – trešdienās, piektdienās un svētdienās.
"British Airways" lidojumus uz Rīgu pārtrauca 2007. gada martā.
Lidsabiedrība šo lēmumu skaidroja ar to, ka šis maršruts nenesa peļņu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt