Ziņas vieglajā valodā 26. oktobrī

Ziņas vieglajā valodā 26. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 26. oktobrīPārsla Saktiņa

Ārstu biedrība prasa veselības ministra demisiju

Latvijas Ārstu biedrība pieprasa veselības ministra Daniela Pavļuta ("Attīstībai/Par!") demisiju.

Ārstu biedrība uzskata, ka Pavļuts neprofesionāli risina Covid-19 izraisīto krīzi.

Veselības ministrs neieklausās un neņem vērā ārstu viedokli.

Ārstu biedrība ir sašutusi par to, ka lēmumus, kas attiecas uz ārstiem, viņi uzzina no žurnālistiem, nevis no nozares ministra.

Prasīs valdībai izsludināt mediķu mobilizāciju

Veselības ministrs šodien paziņoja, ka prasīs valdībai izsludināt mediķu mobilizāciju.

Tas nozīmē, ka ministrija grib Covid-19 slimnieku ārstēšanā iesaistīt arī privātos mediķus.

Visiem uzrunātajiem mediķiem mobilizācija būs jāievēro.

Mediķiem par darbu samaksās. Tā saka Pavļuts.

Lūgs starptautisku palīdzību Covid-19 pacientu ārstēšanai

Latvija lūgs starptautisku palīdzību Covid-19 pacientu ārstēšanai.

Slimnīcās paredzēts izvietot pat 2500 gultu Covid-19 slimniekiem.

Šādām gultām vajadzīgs speciāls aprīkojums.

Veselības ministrija ir sagatavojusi sarakstu ar nepieciešamajām iekārtām.

Plāno ātros Covid-19 testus iekļūšanai ārstniecības iestādē

No 1. novembra cilvēkiem būs jāveic ātrais Covid-19 tests, lai iekļūtu ārstniecības iestādē.

Par testu nebūs jāmaksā.

Testu veiks pie ārstniecības iestādes durvīm.

Cilvēkiem testa rezultāts būs jāgaida 15 minūtes.

Ja tests būs negatīvs, cilvēks varēs doties iekšā ārstniecības iestādē.

Šī jaunā sistēma būs spēkā līdz 11. janvārim, kad beigsies ārkārtējā situācija.

Lai sistēmu ieviestu un tā darbotos, nepieciešami vairāk nekā 12 miljoni eiro.

Latvijā reģistrēti 2117 jauni Covid-19 gadījumi

Aizvadītajā diennaktī reģistrēti 2117 jauni Covid-19 gadījumi.

Miruši 27 Covid-19 slimnieki.

Slimnīcās ārstējas 1463 cilvēki. 172 ir smaga slimības gaita.

Divu nedēļu kumulatīvā saslimstība pieaugusi līdz 1686 gadījumiem uz 100 000 iedzīvotāju, kas joprojām ir līdz šim augstākais Latvijā reģistrētais rādītājs.

Eiropā atkal pieaug inficēto un ar Covid-19 saistīto nāves gadījumu skaits.

Visvairāk mirušo ir Krievijā, Ukrainā un Rumānijā.

Bet visvairāk inficēto atklāts Čehijā, Ungārijā un Polijā.

Taču vissmagākā situācija ir Latvijā, Igaunijā un Gruzijā.

Laika ziņas

Trešdien gaidāms lielākoties mākoņains laiks. Daudzviet līs.

Naktī vietām būs migla.

Dienvidrietumu, rietumu vējš 3-8 metri sekundē, pēcpusdienā Kurzemē, vakarā arī Vidzemē 7-12 metriem sekundē, brāzmās 15-19 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī 4…8 grādi, piekrastes rajonos 7…10 grādi.

Dienā 8…12 grādi.

 

Rīgā naktī un rīt vakarā lietus.

Dienvidrietumu, rietumu vējš 4-9 metri sekundē, vakarā brāzmās līdz 15 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra naktī 6…7 grādi, dienā 10…11 grādi.

Laika tips 2. - labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt