Ziņas vieglajā valodā 23. novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem un 5 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 23. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 23. novembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Premjers uzskata, ka Covid-19 izplatības mazināšanai vajadzīgi jauni ierobežojumi

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība") ir pārliecināts, ka Covid-19 izplatības mazināšanai vajadzīgi jauni ierobežojumi.

Par papildu ierobežojumiem valdība rīt runās ar ekspertiem.

Valdība lems arī par atbalstu uzņēmējiem.

Ārkārtējā situācija ir jau vairākas nedēļas, bet skaidrības par atbalstu nav.

Valdības izveidotā atbalsta programma nav saskaņota ar Eiropas Savienību.

 

Saeimā skata 2021. gada valsts budžeta projektu 

Saeima galīgajā lasījumā šodien sāka skatīt nākamā gada budžetu un ar to saistītos likumprojektus.

Deputāti budžetu skatīs vairākas dienas.

Šodien izskatīja tikai nelielu daļu no likumprojektiem.

Debatēs pārsvarā uzstājas opozīcijas deputāti.

Koalīcijas deputāti nedebatē, bet visus opozīcijas priekšlikumus balsojumā noraida.

Opozīcija ir neapmierināta ar koalīcijas izvairīšanos runāt par nākamā gada budžetu

 

Līvānu konditorejas uzņēmums "Adugs" turpina strādāt

Līvānu konditorejas uzņēmums "Adugs" pagaidām turpina strādāt.

Taču tas varētu bankrotēt.

Ir aizdomas, ka uzņēmumā notikusi ilgstoša viesstrādnieku ekspluatācija.

Tā uzskata policija.

Policijai nepiekrīt uzņēmuma darbinieki.

Viņi domā, ka kāds mēģina uzņēmumu iznīcināt.

Ja uzņēmumu likvidēs, bez darba paliks 270 cilvēku.

Uzņēmuma darbinieki uzrakstīja vēstuli valsts augstākajām amatpersonām, kurā aicina rūpīgi izmeklēt lietu.

 

ES varētu apstiprināt Covid-19 vakcīnas gada beigās vai nākamā gada sākumā 

Eiropas Savienība varētu apstiprināt Covid-19 vakcīnas jau šā gada beigās vai nākamā gada sākumā.

Iedzīvotājiem vakcīna būs jāgaida ilgāk.

Latvijā paredzēts vakcinēt apmēram 800 tūkstošus cilvēku.

Pirmos vakcinēs mediķus, sociālo centru darbiniekus un klientus.

Viņiem ir vislielākais risks saslimt ar Covid-19.

 

Latvijā Covid-19 infekcija apstiprināta vēl 116 cilvēkiem, deviņi slimnieki miruši

Aizvadītajā diennaktī Latvijā Covid-19 infekcija apstiprināta vēl 116 cilvēkiem, bet deviņi saslimušie miruši.

Slimnīcās ievietoti vēl 45 cilvēki.

Patlaban tajās ārstējas 437 Covid-19 slimnieki.

Tas ir līdz šim lielākais skaits.

Smagā stāvoklī ir 23 pacienti.

 

Latvijas Hokeja federācija lūdz Baltkrievijas partneriem skaidrojumu

Latvijas Hokeja federācija lūdz skaidrojumu Baltkrievijas Hokeja federācijai par tās priekšsēdētāja Dmitrija Baskova iespējamu dalību protestētāju apspiešanā Minskā.

Abu valstu hokeja federācijas organizē nākamā gada pasaules hokeja čempionātu.

Taču notikumi Baltkrievijā rada šaubas, vai Minskā varēs notikt spēles.

 

Notiek "Spēlmaņu nakts" balvu pasniegšanas ceremonija

Šovakar Liepājas teātrī notiek "Spēlmaņu nakts" balvu pasniegšanas ceremonija.

Šoreiz tā notiek attālināti.

Sekot tai līdzi varēs arī Latvijas Radio

 

Laika ziņas

Otrdien Latvijā daudzviet gaidāms lietus.

Rietumu, dienvidrietumu vējš 5-10 metri sekundē, jūras piekrastē brāzmains.

Gaisa temperatūra naktī +2…+7 grādi, dienā +4…+9 grādi.

Rīgā naktī un rīt pēcpusdienā pa laikam lietus.

Rietumu, dienvidrietumu vējš 5-10 metri sekundē, naktī un no rīta brāzmains.

Gaisa temperatūra Rīgā naktī +4…+6 grādi, dienā +6…+8 grādi.

Laika tips: 2. - labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti