Ziņas vieglajā valodā 2. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem un 1 mēneša.

Ziņas vieglajā valodā 2. aprīlī

 

Ziņas vieglajā valodā 2. aprīlī
00:00 / 04:55
Lejuplādēt

 

Krievijas sāktais karš Ukrainā turpinās 38. dienu

Ukrainā 38.dienu turpinās Krievijas sāktais karš.

Krievijas karaspēks turpina daļēji atkāpties no Ukrainas ziemeļiem, bet pastiprina uzbrukumus valsts austrumu un dienvidu daļā.

Ukraiņi nepiekāpjas un apņēmīgi aizstāv valsti.

Vietējie iedzīvotāji dodas protestēt.

Krievijas karavīri viņus izdzenā, ir arī cietušie.

Turcija piedāvā kuģus iedzīvotāju evakuācijai no Mariupoles

Turcija piedāvā kuģus, ar kuriem iedzīvotājus izvest no Krievijas spēku ielenktās Mariupoles.

Tur cilvēki dzīvo ļoti smagos apstākļos – bez elektrības, ūdens.

Līdz šim mēģinājumi izvest cilvēkus, nav izdevušies.

Belgoradā sprāgusī raķete izšauta no Krievijas

Raķete, kas piektdien sprāga pie Belgorodas pilsētas Krievijā, izšauta no pašas Krievijas.

Tā saka analītiķi.

Viņi domā, ka tā bija spārnotā raķete, kādas Ukrainas armija neizmanto.

Analītiķi pieļauj kļūdu tēmēšanā.

Viņi apšauba, ka tā varēja būt provokācija.

Krievi notikušā vainoja ukraiņus.

Kijivas apgabalos līdz otrdienai komandantstunda

No Krievijas spēkiem atbrīvotajos Kijivas apgabala rajonos līdz otrdienas rītam būs komandantstunda.

Tajā laikā nedrīkst atrasties ielās vai sabiedriskās vietās.

Tas tāpēc, lai attīrītu un atmīnētu teritoriju.

Pēc uzturēšanās Čornobiļas AES zonā miris Krievijas karavīrs

Miris pirmais Krievijas karavīrs pēc uzturēšanās Čornobiļas atomelektrostacijas zonā.

Tādu ziņu publicēja Krievijas kara medicīnas dienests.

Kad Krievija ieņēma šo teritoriju, viņi bez aizsarglīdzekļiem pārvietojās arī tur, kur joprojām ir radiācija.

Ceturtdien krievu karaspēks atomelektrostaciju pameta un devās Ukrainas – Baltkrievijas robežas virzienā.

Čornobiļas atomelektrostacijā atkal pacelts Ukrainas karogs.

Uz Baltiju vairs neplūst gāze no Krievijas

Uz Latviju, Lietuvu un Igauniju kopš aprīļa sākuma vairs neplūst gāze no Krievijas.

Tā saka dabasgāzes operators Latvijā "Conexus Baltic Grid".

Gāzes piegāde notiek no Klaipēdas sašķidrinātā dabas gāzes termināļa un Inčukalna dabasgāzes krātuves.

Krātuvēs gāze ir pietiekami – krietni vairāk nekā parasti šajā laikā.

“Progresīvie” Saeimas vēlēšanās startēs vieni

Partija „Progresīvie” Saeimas vēlēšanās startēs vieni, nevis ar kādu kopā.

Partija kongresā vienojās par programmu nākamajām Saeimas vēlēšanām.

Uzsvars būs uz sociālo drošību, veselības aprūpi, enerģētiku, izglītību un citām jomām.

Partija piesaistījusi arī ekspertus.

“Latvijas zemnieku savienības” biedriem jāvērtē sadarbība ar Lembergu

Partijas kongress bija arī „Latvijas zemnieku savienībai".

Tās biedriem būs jāvērtē, vai sadarboties ar partijas “Latvijai un Ventspilij” līderi Aivaru Lembergu.

Aivars Lembergs
Aivars Lembergs

Kongresā partijas nodaļas mudināja par to apspriesties un izlemt.

Igaunijā no svētdienas nav jāvelk maskas

Igaunijā no rītdienas atcels prasību sabiedriskās vietās valkāt sejas maskas.

Tas tāpēc, ka jauno Covid gadījumu skaits sarūk un arī ārstēties slimnīcās nākas mazāk koronavīrusa slimniekiem.

Latvijā vēl 1314 jauni Covid-19 gadījumi

Pozitīvo gadījumu īpatsvars visās trijās Baltijas valstīs ir līdzīgs – ap 30%.

Taču testu skaits atšķiras, tādēļ dažāds arī jauno gadījumu skaits.

Latvijā tie ir 1314 jauni Covid gadījumi. 7 inficēti cilvēki miruši.

Igaunijā koronavīruss atklāts vēl 939 cilvēkiem, 3 inficēti cilvēki miruši.

Un Lietuvā - 2442i jauni Covid gadījumi, deviņi cilvēki miruši.

Laika ziņas

Turpmākajā diennaktī laiks būs sauss un arī mākoņu maz.

Naktī pūtīs mērens ziemeļu vējš, kas piekrastē būs brāzmains.

Dienā mērens rietumu vējš.

Gaisa temperatūra naktī no -9…-5°, piekrastē sals būs mērenāks – dažus grādus zem nulles.

Dienā no 3…7iem grādiem.

Rīgā - neliels mākoņu daudzums, bez nokrišņiem.

Naktī mērens ziemeļu, ziemeļaustrumu vējš, kas nakts sākumā vēl būs brāzmains, dienā lēns rietumu vējš.

Gaisa temperatūra naktī -3…-2°, dienā +5…+7°.

 

 

 

 

 

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti