Ziņas vieglajā valodā 2. aprīlī

Ziņas vieglajā valodā 2. aprīlī

Ziņas vieglajā valodā 2.aprīlīAgnese Vasermane

    Pansionātos saslimuši ar Covid-19

    Ar Covid-19 saslimuši četri cilvēki sociālās aprūpes centrā "Eleja". Saslimuši trīs darbinieki un viens sociālās aprūpes centra iemītnieks.

    Saslimšana ar korona-vīrusu atklāta arī pansionātā Bolderājā un Allažos.

    Gados vecāki cilvēki ir viena no tā sauktajām Covid-19 riska grupām. Viņiem saslimšana ar koronavīrusu ir ļoti bīstama.

    Koronavīruss atklāts Dobeles slimnīcā

    Koronavīruss atklāts Dobeles slimnīcā. Drošības pēc slēgta slimnīcas bērnu nodaļa.

    Šajā nodaļā bija uzņemts ar koronavīrusu inficēts bērns. Bērnu atveda uz Dobeles slimnīcu ar saaukstēšanos. Taču izrādījās, ka viņam ir Covid-19. Analīzes šo slimību uzrādīja gan bērnam, gan viņa mātei. Abi šobrīd ārstējas mājās.

    Dobeles slimnīcas bērnu ārstam pēc notikušā ir jāpaliek mājās.

    Saslimušo skaits palielinājies par 12 cilvēkiem

    Pagājušajā diennaktī saslimšana ar Covid-19 Latvijā apstiprināta 12 cilvēkiem.

    Kopumā valstī ar koronavīrusu ir saslimuši 458 cilvēki.

    Par ekonomikas ministru apstiprina Vitenbergu

    Jaunais Latvijas ekonomikas ministrs ir Jānis Vitenbergs no partijas „KPV LV”. Deputāti viņu šodien apstiprināja ministra amatā.

    Līdz šim Vitenbergs vadīja Saeimas komisiju par vides un reģionu jautājumiem. Iepriekšējais Latvijas ekonomikas ministrs bija Ralfs Nemiro.

    Dailes teātrī samazinās darbinieku skaitu

    Dailes teātrī varētu par desmito daļu samazināt darbinieku skaitu. Tā pieļauj Dailes teātra direktors Juris Žagars. Viņš cer, ka Dailes teātris darbu atsāks jūlija beigās vai augusta sākumā.

    Daži aktieri arī šajā krīzes laikā strādā pilnu slodzi. Izrādes Dailes teātra ēkā gan nenotiek. Mēģinājumi notiek mājās un caur "Skype”.

    ASV palielinājies bezdarbnieku skaits

    Amerikā ļoti palielinājies bezdarbnieku skaits. Bezdarbnieka pabalstu pagājušajā nedēļā pieprasīja 6,6 miljoni cilvēku. Tas ir par pusi vairāk nekā iepriekšējā nedēļā.

    Koronavīrusa izplatīšanās dēļ liela daļa uzņēmumu ASV pārstāj darboties.

    Igaunijā Covid-19 saslimšana vairāk nekā 40 slimnīcas darbiniekiem

    Igaunijā ar Covid-19 saslimuši vairāk nekā 40 slimnīcas darbinieku Kuresāres slimnīcā Sāmsalā. Sāmsala ir lielākā Igaunijas sala. Tajā ir tikai viena pilsēta – Kuresāre.

    Pagājušajā nedēļā koronavīrusu apstiprināja 20 Kuresāres slimnīcas darbiniekiem. Blakus Kuresāres slimnīcai ir izveidota lauka slimnīca smagi slimajiem Covid-19 pacientiem, kuriem vajadzīga pieslēgšana pie plaušu ventilācijas aparāta.

    Krievijā nestrādās visu aprīli

    Krievijas iedzīvotāji nestrādās visu aprīli. Tā nolēmis Krievijas prezidents Vladimirs Putins.

    Algu Krievijas iedzīvotāji saņems. Šādi Krievijā cenšas ierobežot koronavīrusa izplatīšanos.

    RĪgā četras jaunas siltā ēdiena izdales vietas

    Rīgā sākušas darboties četras jaunas siltā ēdiena izdales vietas. Ēdienu dala tikai darba dienās.

    Silto ēdienu var saņemt līdzi nešanai savos traukos.

    Silto ēdienu šajās vietās varēs saņemt, parādot rīdzinieka karti. Rīdzinieka kartē ir izziņa par atbilstību trūcīgā vai maznodrošinātā statusam.

    Siltā ēdiena izsniegšanas vietas un zupas virtuves Rīgā uzrauga policija. Cilvēkus aicina nestāvēt pārāk tuvu rindā.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti