Ziņas vieglajā valodā 14. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem un 2 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 14. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 14. jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Partijas piesakās Rīgas domes vēlēšanām

Centrālā vēlēšanu komisija sāka pieņemt kandidātu sarakstus Rīgas domes ārkārtas vēlēšanām.

Sarakstus gatavojas iesniegt 12 partijas.

Centrālajā vēlēšanu komisijā pieļauj, ka Covid-19 dēļ var nākties slēgt pat pusi vēlēšanu iecirkņu.

Pieaugs arī izmaksas.

Nauda nepieciešama dezinfekcijas un dažādiem aizsarglīdzekļiem.

Rīgas domes ārkārtas vēlēšanas paredzētas 29. augustā.

 

Spriež par ierobežojumiem ieceļotājiem

Valdība ārkārtas sēdē lems par jauniem ieceļotāju kontroles pasākumiem, lai ierobežotu Covid-19 izplatību.

Pagaidām ministri par tiem nespēja vienoties.

Ministri neiebilda, ka ir jāpārtrauc izsniegt Latvijas vīzas valstīs ar plašu Covid-19 izplatību.

Bet priekšlikums ieceļotājiem no valstīm ārpus Eiropas Savienības 14 dienas nēsāt sejas maskas ministriem nepatika.

 

Sarūk Covid-19 gadījumu skaits

Aizvadītajā diennaktī Latvijā nav reģistrēts neviens jauns saslimšanas gadījums ar Covid-19.

Arī slimnīcā nav ievietots neviens jauns saslimušais ar Covid-19.

Šonedēļ saslimušo ir daudz mazāk nekā pagājušajā nedēļā.

 

Lietuvā un Igaunijā pa vienam jaunam Covid-19 pacientam

Lietuvā aizvadītajā diennaktī inficēšanās ar koronavīrusu konstatēta vienam cilvēkam.

Tas ir tūrists, kurš atgriezies no Spānijas caur Rīgas lidostu.

Tagad speciālisti mēģina noskaidrot pasažierus, ar kuriem saslimušais kontaktējās.

Arī Igaunijā aizvadītajā diennaktī inficēšanās ar jauno koronavīrusu atklāta vienam cilvēkam.

 

Pensionāri Grieķijā uzvar tiesā par pensiju samazināšanu

Pensionāri Grieķijā uzvarēja tiesā lietā par pensiju samazināšanu.

Pensiju samazināšana notika starptautisko aizdevumu laikā.

No 2010. līdz 2018. gadam pensijas samazināja vairākas reizes.

To pieprasīja starptautiskie aizdevēji.

Tagad tiesa atzina, ka pensionāriem jāsaņem atpakaļ nauda.

Valdība jau paziņojusi, ka pildīs tiesas lēmumu.

 

Baltkrievijas vēlēšanām nepielaiž Babariko

Baņķieris Viktors Babariko. 2020. gada pavasarī.
Baņķieris Viktors Babariko. 2020. gada pavasarī.

Baltkrievijas varasiestādes atsakās reģistrēt aizturētā baņķiera Viktora Babariko kandidatūru gaidāmajām prezidenta vēlēšanām.

Babariko uzskata par prezidenta Aleksandra Lukašenko galveno konkurentu.

Vēlēšanām viņu nereģistrē, jo varasiestādes uzskata, ka viņš nav atklājis visus savus ienākumus un izmantojis ārvalstu organizāciju naudu savai reklāmai.

Pēdējo nedēļu laikā Baltkrievijā aizturēti daudzi prezidenta kritiķi un konkurenti.

Prezidenta vēlēšanas Baltkrievijā būs 9. augustā.

 

Nacionālajam teātrim - 102. sezona

Savu 102. sezonu atklāj Latvijas Nacionālais teātris.

Lielo zāli vaļā vērs no 5. augusta.

Skatītāji varēs noskatīties tās izrādes, uz kurām biļetes iepriekš izpārdotās.

Pirmā pirmizrāde Lielajā zālē plānota septembra vidū, un tas būs koncerts ''Īstā sālsmaize''.

Nacionālajā teātrī pasniedza tradicionālās balvas un sveica jubilārus.

Īpašs apsveikums apaļajā 80. jubilejā tika veltīts aktierim Ģirtam Jakovļevam.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti