Ziņas vieglajā valodā 10. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 10. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 10.jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Covid-19 izplatības ierobežošanai - kafejnīcās atkal ierobežojumi

Kafejnīcās un restorānos atkal noteikti vairāki ierobežojumi.

Pie galda telpās drīkst sēdēt ne vairāk par četriem cilvēkiem.

Tāpat dažādi pasākumi drīkst notikt tikai līdz pusnaktij.

Ierobežojumus ieviesa, jo Latvijā pieaug ar Covid-19 inficēto cilvēku skaits.

Aizvadītajā diennaktī - 11 jauni Covid-19 gadījumi

Šonedēļ Latvijā ir reģistrēts 41 jauns saslimšanas ar Covid-19 gadījums.

Aizvadītajā diennaktī atklāti 11 jauni inficētie.

Speciālisti uzskata, ka ar Covid-19 saslimušo skaits ir lielāks.

Sava veselība tagad rūpīgi jāuzmana tiem cilvēkiem, kas apmeklējuši vairākas publiskās vietas Rīgā un Liepājā.

Lūdz atsaukties 5. jūlija reisa Liepāja-Rīga pasažierus

Slimību profilakses un kontroles centrs lūdz atsaukties cilvēkus, kuri 5. jūlijā plkst.16.25 devās ar autobusu no Liepājas caur Saldu uz Rīgu.

Autobusā atradās ar Covid-19 saslimis cilvēks.

Tagad visiem šī reisa pasažieriem ir jāpaliek mājās un jāpiezvana uz Slimību profilakses un kontroles centru.

Atsāk regulārus lidojumus starp Rīgu un Liepāju

No pirmdienas “airBaltic” atjaunos regulārus lidojumus starp Rīgu un Liepāju.

Vasarā paredzēti četri lidojumi nedēļā.

Covid-19 izplatības dēļ regulāros avioreisus starp Rīgu un Liepāju martā samazināja un vēlāk pārtrauca.

Itālijā ārkārtējo stāvokli grib līdz gada beigām

Itālijas valdība gatavojas pagarināt ārkārtējo stāvokli līdz gada beigām.

Itālijā uztraucas, ka jauni Covid-19 uzliesmojumi var izraisīt otro inficēšanās vilni.

Šonedēļ Itālijā ļoti daudz saslimušo saistīti ar iebraucējiem no Bangladešas.

Itālija aizliedza iebraukšanu no 13 valstīm, kuras tā uzskata par riskantām Covid-19 izplatības dēļ.

Covid-19 slimnieku skaits pasaulē pārsniedz 12 miljonus

Ar Covid-19 saslimušo skaits pasaulē pārsniedzis 12 miljonus.

Vissmagākā situācija ir Amerikas Savienotajās Valstīs, kur saslimušo skaits pārsniedzis trīs miljonus.

Vairākos štatos atkal ievieš stingrākus ierobežojumus, taču saslimušo ar Covid-19 skaits būtiski pieaug.

Restaurācijas darbi Parīzes Dievmātes katedrālē (08.06.20.)
Restaurācijas darbi Parīzes Dievmātes katedrālē (08.06.20.)

Atjaunos Parīzes Dievmātes katedrāli

Ugunsgrēkā nopostīto Parīzes Dievmātes katedrāli atjaunos tās iepriekšējā izskatā.

Par to ar arhitektiem vienojies Francijas prezidents Emanuels Makrons.

Sākumā viņš vēlējās, lai katedrālē būtu kaut kas mūsdienīgs.

Taču tagad nolemts atjaunot sākotnējā izskatā arī 19. gadsimtā būvēto katedrāles smaili.

Celtniecībā atkal izmantos cilvēka veselībai kaitīgo svinu.

Parīzes Dievmātes katedrāli ugunsgrēks nopostīja pagājušajā gadā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti