Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 10. aprīlī

Ziņas vieglajā valodā 10. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 10. aprīlīPārsla Saktiņa

Kažokzvēru audzētavā Iecavas novadā deviņām beigtām ūdelēm konstatēts Covid-19

Latvijā lielākajā kažokzvēru audzētavā Iecavas novadā deviņām beigtām ūdelēm konstatēts Covid-19. Audzētavā ir aptuveni 60 tūkstoši ūdeļu. Pagaidām ūdeles nelikvidēs. Iespējams, ūdeles inficējušās no cilvēkiem.

Ar Covid-19 ir saslimis kāds zvēraudzētavas darbinieks. Pārtikas un veterinārais dienests ir uzsācis epidemioloģisko izmeklēšanu un īsteno drošības pasākumus, lai nepieļautu slimības izkļūšanu ārpus kažokzvēru novietnes.

Rīgā divos vakcinācijas centros izmēģināja vakcinācijas "dzīvo rindu"

Šodien Rīgā divos vakcinācijas centros izmēģināja vakcinācijas „dzīvo rindu”. Tas nozīmē, ka iepriekš cilvēkiem nebija jāpiesakās, lai saņemtu poti pret Covid 19. Taču poti varēja saņemt tikai prioritāro grupu cilvēki.

Kopumā šodien bija paredzēts sapotēt 2 tūkstošus cilvēku ar "AstraZeneka" vakcīnu. Uz poti ieradās tikai puse (1034) cilvēku, taču vakcinācijas projekta birojā uzskata, ka izmēģinājums bija veiksmīgs.

Saslimstība ar Covid-19 nemazinās

Saslimstība ar Covid-19 nemazinās. Aizvadītajā diennaktī atklāti vēl 666 Covid-19 gadījumi. 5 saslimušie miruši. Pārbaudīti vairāk nekā 16 800 (16 852) cilvēku, pozitīvi bija 4% testu. Slimnīcās kopējais Covid-19 pacientu skaits ir samazinājies līdz 654. 91 ir smaga slimības gaita.

Visvairāk Covid-19 gadījumi konstatēti Rīgā

Aizvadītajā diennaktī visvairāk (210) Covid-19 gadījumi konstatēti Rīgā. Taču saslimstība strauji izplatās Jelgavā. Vakar Jelgavā atklāti 44 inficētie. Saslimušo skaita ziņā Jelgava ir apsteigusi Daugavpili un ir otrajā vietā aiz Rīgas.

Prinča Filipa bēres notiks pēc nedēļas

Prinča Filipa bēres notiks pēc nedēļas (sestdien 17.aprīlī). Lielbritānijas karalienes Elizabetes II vīrs nomira vakar.

Covid-19 pandēmijas dēļ bēres norisināsies šaurā lokā, bet ceremonijai varēs sekot televīzijas tiešraidē. Karaļnams aicina cilvēkus nepulcēties pie Vindzoras pils, bet pieminēt aizgājēju katram savās mājās.

Šodien princi Filipu pieminēja ar lielgabalu zalvēm Lielbritānijā, Austrālijā un Jaunzēlandē, bet cilvēki šodien nesa ziedus pie Bekingemas un Vindzoras pilīm.

Britu troņmantnieks princis Čārlzs karaļnama vārdā izteica dziļu pateicību cilvēkiem visā pasaulē par izrādīto atbalstu un līdzjūtību.

Latvijā sākusies ērču sezona

Latvijā sākusies ērču sezona. Dabas pētnieki atzīst, ka šogad ērces modušās vēlāk nekā parasti. Tas tāpēc, ka ziema bija garāka. Dabā ērcēm visvairāk patīk uzturēties garā zālē.

Šogad vēl neviens nav saslimis ar ērču encefalītu vai Laima slimību, bet Infektoloģijas centrā pirmās ērces jau ir pārbaudītas.

No pirmdiena Rīgā sāksies tīrības mēnesis

No pirmdiena Rīgā sāksies tīrības mēnesis. Rīdziniekus aicina savākt Rīgas mežos izmestos atkritumus un maisus atstāt pie atkritumu tvertnēm vai koka barjerām. Rīgas mežu darbinieki regulāri novēros atkritumu daudzumu un vedīs tos prom no meža.

Gaidāms mākoņains laiks, vietām skaidrosies

Svētdien Latvijā gaidāms mākoņains laiks, vietām skaidrosies. Naktī un no rīta vietām austrumos īslaicīgs lietus, slapjš sniegs. Galvenokārt austrumos veidosies migla, dūmaka. Naktī lēns vējš, dienā austrumu vējš 3-8 m/s. Gaisa temperatūra naktī +1…-4°. Dienā +9…+14°, vietām piekrastē +5….+9°.

Rīgā naktī neliels mākoņu daudzums, dienā debesis brīžiem skaidrosies. Bez nokrišņiem. Lēns vējš 2-5 m/s, dienā austrumu vējš 3-8 m/s. Gaisa temperatūra naktī 0…-2°, dienā +10…+12°. Laika tips 2. – labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt