Latvijā sācies atkusnis
Visā Latvijā sestdien sākas atkusnis.
Svētdien pēcpusdienā valsti sasniegs plaša nokrišņu zona.
Naktī uz svētdienu piekrastē gaidāmas vēja brāzmas līdz 20 metriem sekundē.
Dzeltenais brīdinājums par stipru vēju būs spēkā no deviņiem vakarā līdz svētdienas četriem rītā.
Līdz ar spēcīgo atkusni paaugstinās plūdu iespējamība.
Par to brīdina sinoptiķi.
Upēs sāks palielināties notece.
Svētdien straujāk tas notiks Kurzemes upēs, bet nākamnedēļ arī valsts centrālās un austrumu daļas upēs.
Būtiski pasliktināsies ar piebraukto sniegu uzturēto un grants autoceļu stāvoklis.
Sniegam kūstot, šie ceļi kļūs ļoti slideni.
Ilgstošā atkusnī grants ceļos var iestāties arī šķīdonis.
Par to brīdina uzņēmumā "Latvijas valsts ceļi".
Ukraiņim izdevies notriekt 30 Krievijas raidītus dronus
Krievija arī pagājušajā naktī uzbrukusi Ukrainas galvaspilsētai Kijivai.
Pavisam raidīts 31 lidrobots "Shahed".
Tā ziņo Ukrainas armijas ģenerālštābs.
Ukraiņiem izdevies iznīcināt 30 no tiem.
Savukārt par Ukrainas dronu uzbrukumu ziņo Krievijas Kurskas apgabala vadība.
Uzbrukumā bojāta kompresoru stacija Dmitrijevas dzelzceļa stacijas tuvumā.
Cietusi elektropārvades līnija.
Ukraina notikušo nav komentējusi.
Krievija arī ziņo par ukraiņu dronu uzbrukumu Krimai.
Tā vēsta britu raidsabiedrība BBC.
Simtiem viltus "TikTok" kontu izplata dezinformāciju par karu Ukrainā
Simtiem viltus konti Ķīnas uzņēmumam piederošajā lietotnē "TikTok" izplatījuši dezinformāciju, jeb melus par karu Ukrainā.
Tas secināts raidsabiedrības BBC izmeklēšanā.
Arī "TikTok" sagatavotajā ziņojumā.
Krievijas propagandas videoklipi lietotnē piesaistījuši miljoniem skatījumu.
To acīmredzamais mērķis – mazināt Rietumu atbalstu Ukrainai.
BBC kopš jūlija ir atklājusi gandrīz 800 viltotus kontus.
Izraēlas valdība pirmo reizi kopš kara sākuma lēmusi atvērt "Kerem Šalom" robežpārejas punktu.
To dara, lai Gazas joslā varētu ievest humāno palīdzību.
Robežšķērsošanas punkts atvērts uz neilgu laiku.
ASV ir apņēmušās pēc iespējas ātrāk nodrošināt finansējumu Rafāhas robežšķērsošanas punkta modernizācijai.
Tā paziņojis Izraēlas premjera Benjamina Netanjahu birojs.
Tas ļaušot šim robežšķērsošanas punktam kļūt par vienīgo un pietiekami nostiprināto šķērsošanas punktu, caur kuru
Gazas joslā ievedīs humāno palīdzību.
Izraēlas armija nejauši nošāvusi trīs ķīlniekus
Izraēlas karavīri nejauši nogalinājuši trīs ķīlniekus Gazas joslā.
Armija esot sākusi izmeklēšanu.
Ķīlnieki kļūdaini uzskatīti par draudu un nogalināti operācijā pret palestīniešu kaujinieku grupējumu "Hamās".