Te daži no šovā apskatītajiem satura drošticamības aspektiem:
1. Apšaubāmu ekspertu izmantošana. Tas, ka cilvēks ir dziedātājs, mākslinieks, tas nenozīmē, ka ir eksperts visās dzīves jomās.
2. Faktoloģiskās kļūdas. Ir Patērētāju tiesību aizsardzības centrs nevis Pārdevēju tiesību aizsardzības centrs.
3. Šaubīga statistika. Jautāt konkrētajā interneta veikalā jautājumu, vai esat lietojuši konkrēto interneta veikalu ir līdzīgi, kā jautāt sociālā medija "Instagram" lietotnē, vai esat lietojušu "Instagram".
4. Tas, ka kāds apgalvo, ka viņam piemīt kaut kas vienreizējs vai viņi dara kaut ko unikālu, ne vienmēr to nozīmē.
5. Slēptā reklāma.
"Interneta akadēmijā" influenceri, jūtūberi un citi populāri cilvēki sacenšas atjautībā un zināšanās par dažādām mūsdienu cilvēkam kritiski nepieciešamām prasmēm – sākot no sapiņķerētu austiņu iztaisnošanas, beidzot ar viltus ziņu atpazīšanu.
Vai tu spēj atšķirt ziņas no reklāmām, vai atšķirt tendenciozu saturu no uzticama? Pārliecinies par sevi, aizpildot LSM un medijpratības iniciatīvas "Pilna doma" testus.
Šovu vada jaunais aktieris Kārlis Arnolds Avots, bet viņam palīgā nāk spēles sekretārs Rojs Rodžers. Katrā spēlē piedalās divas komandas ar nemainīgām kapteinēm. Vienai komandai tā ir Kristiāna Grāmatiņa, kura plašākai publikai zināma kā Roja Rodžera pāriniece podkāstā “Vai viegli būt?”, savukārt otru komandu vada populārā jūtūbere Beāte Bērziņa (@betabeidz). Otrajā epizodē komandu kapteinēm piepulcējās Latvijas ''Youtube'' vidē labi zināmas personības - Niklāvs, Alishuks M, Patrisha, Veits.
Otrā šova epizode:
“16+” ''Youtube'' kanāls ir Latvijas Televīzijas radīta eksperimentālā satura platforma auditorijai, kas tradicionālu televīzijas saturu vairs nepatērē. Jaunāko informāciju par “16+” saturu iespējams meklēt “16+” ''Youtube'' kanālā, ''Instagram'' un ''Facebook'' kontos.